FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 48

Dagje 48,

Vandaag zou ik eingenlijk vrij hebben maar omdat mijn collega naar de dokter moest ben ik een extra dagje gaan werken. Ik had vandaag alleen receptie dus was een erge hectische dag. Veel gedaan maar de dag vloog ook echt om! Normaal word de receptie om half 6 gesloten maar er bleven maar mensen komen dus voordat alles afgesloten was was het alweer kwart over 6. Snel naar de kamer gedoucht en alles en weer op naar opa en oma. Lekker gaan eten en toen samen naar de boulevard gelopen. Daar gezellig rondgelopen en weer op naar mijn kamertje. Deze avond ging het al iets beter. Nog even wat tv gekeken, gecomputerd en lekker gaan slapen

Xxxxx
besos

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!