FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 49

Dagje 49,

Vandaag een echt dagje vrij. Dus we gingen naar Las Palmas. Opa en oma kwamen hierheen gelopen en toen hebben we samen de bus naar las palmas gepakt. Eerst zijn we even door de winkelstraat gaan lopen en hebben we heeeeerlijk gegeten! We hadden een club sandwich en die was lekkerrrrr! Daarna zijn we doorgelopen naar de alt-stadt. Daar even rondgekeken, foto’s gemaakt en even neergeploft op een bankje. Toen zijn we weer langzaam terug gegaan naar de bus. Daar eventjes gewacht en weer de bus terug gepakt. De hele weg op zitten letten dat we uit konden stappen voor het hotel van opa en oma. Maar toen we op de stop knop duwde reed de bus fijn door. Naja dan maar een taxi pakken want echt geen zin om weer te gaan lopen. Even bij opa en oma op de kamer neergeploft. Daarna even verzorgd en lekker weer gaan eten. Na het eten zijn we weer richting mij gelopen. Nog even langs de boulevard gaan lopen en toen weer lekker naar me kamertje gegaan en heerlijk gaan slapen want ik was toch wel erg moe.

Dikke kus