FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 50

Dagje 50,

Vandaag een dagje werken in Palm Beach. Eerst even mijn standaard ronde gemaakt en toen ben ik samen met Martina aan de gezichtsbehandelingen begonnen. Eerst heb ik haar een gezichtsbehandeling gegeven waar ze erg tevreden over was. Veel uitleg gekregen en daarna kreeg ik een behandeling. Erg lekker, even ontspannen. Ook daarover weer veel uitleg gekregen en daarna samen met Martina en Nicole gaan eten. Tijdens het eten besloten om Nicole ook maar een behandeling te geven. Ook zij was erg tevreden. Voordat we klaar waren was de halve dag al om en kreeg ik te horen dat ik zondag (MIJN VRIJE DAG) extra moest werkenL. Pfff ik baalde als een steker vooral omdat ik met opa en oma al vanalles leuke dingen voorhad. Grrrr ik mocht dan een half uurtje eerder gaan omdat ik de dag erna moest werken. Naja ik ben toen maar gaan douche en heb gewacht tot mijn opa en oma hierheen gelopen waren. We zijn toen samen naar een terrasje gegaan en heb ik daar lekker iets gegeten. En opa en oma het slechte nieuws verteld. Daarna nog een rondje gaan lopen toen lekker gaan slapen.

Xxxxx, nog een paar weekjes.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!