FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 51

Dagje 51,

Vandaag mijn eigenlijke vrije dagje, moest ik van 3 tot 7 werken. Eerst ben ik het s’morgens nog even naar opa en oma gegaan en vanuit daar ben ik gaan werken. Ik stond helemaal volgeboekt. En het waren allemaal fransen. Ze verstonden geen woord engels en niks pfff. Wat een bevalling om ze alleen al eens goed op de stoel te krijgen, haha. En natuurlijk tot overmaat van ramp waren ze allemaal minimaal 120kg. Na de massages was ik bekaf. Ik was lekker klaar en nog even gezellig met anke gekletst. Echt flink gelachen! Daarna ben ik naar de bus gelopen en ondertussen belde een hele hoop lieve mensen die wilde weten hoe het met me ging. Bij opa en oma uitgestapt en nog een gezellige avond met hun gehad. Natuurlijk s’avonds weer naar het hotel gebracht door opa en oma en weer lekker gaan slapen.

Hele dikke kusssss

Reacties

Reacties

Mama

Ja meid en dit was een moeilijke dag voor je omdat de eerste keer was dat je niet bij de verjaardag van Bram erbij was.
Maar ook hier heb je,je weer goed doorheen geslagen.

Dikke kus mama

mirjam

HALLO FLEUR
LEUK JE WEER EVEN VIA SKYPE TE ZIEN.
WIJ MISSEN JOU OOK. HAHA GABY HEEFT MIJ DIE 2X3 WENKBRAUWHAARTJES UITGETROKKEN. GROETJES OOK AAN OPA EN OMA

monique

hoi fleur ik ben blij dat het je toch bevalt daar. leuk dat opa en oma nu daar zijn,ben je toch niet zo alleen daar. nog even dan komen je ouders ook nog naar jou toe.
veel succes nog! groetjes patrick en monique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!