FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 53

Dagje 53

Vannacht erg slecht geslapen, de kip van gister is me toch niet zo goed gevallen. Erg misselijk en flinke buikpijn dus kon niet slapen. Had vanmorgen afgesproken met opa en oma maar heb ze afgebeld en ben lekker lang in me bedje blijven liggen.
Helaas moest ik vanmiddag toch werken dus toch uit me bed gekropen en even gedoucht. Aangekleed en even gaan werken. Nayra zag al aan me dat ik me niet zo goed voelde en nam mijn massages over. Had dus hele dag receptie en tussendoor even een vrouw geepileerd en geharst. Verder rustig dagje gelukkig. Alleen vandaag eerste aanraking met een vieze kakkerlak. Hele dag overal jeuk van gehad haha.
Na het werken heb ik even met Ilse gebeld en ben ondertussen naar de bus gelopen. Erg fijn mistte ik 3 bussen recht voor mijn neus. Pff echt geen zin om nog 20 minuten te wachten dus snel taxi gepakt naar opa en oma. Gezellig gegeten en nog even stukje gaan lopen. Samen nog even op het strand uitgewaaid en lekker naar me kamertje gegaan.
Even met mama skype en dan lekker slapen

Slaap lekker lieve mensen
xxxxx
ik mis jullie

Reacties

Reacties

Papa

Fleur ik mis je Spaans tot ziens,wel leuk dat de verhaaltjes er weer op staan.
Ik tel de dagen tot dat we bij je zijn.

Kus papa

jos kaus

hoi fleur,
nou ik heb je verhalen weer allemaal gelezen, je hebt flink je best gedaan met schrijven, ik had je verhaaltjes al gemist.
Groetjes en probeer tussen al het werken door ook nog een beetje te genieten van het mooie eiland en het goede weer, want voor je het weet zit je hier weer in de regen.......

Familie Serpenti

Hola Fleurtje,
We hebben je reisverslagen weer allemaal gelezen. Sneu voor jou en Michelle dat ze door ziekte naar huis moet. Hopelijk is het niet ernstig. Heel moedig van je om door te zetten en je stage af te maken. Geniet van al het moois om je heen, het prachtige eiland, het heerlijke weer, de collega's en de miertjes. je zult ze terug in Nederland nog gaan missen. Wat fijn dat oma en opa er nu zijn, gezellig voor je. Ze zullen wel trots op je zijn, en terecht!!!! Lieve meid, tot meels en veel groetjes van
Pierre, Marjo, Janice en Celine

Marjo

hallo Fleur,

Er wordt hard gewerkt aan ons nieuw terras. De overkapping is al af. Als je terugbent is het zeker klaar. Kom je dan snel "boompjes" eten op ons nieuw terras?
Of toch liever spaghetti?

Groetjes en tot meels,
Marjo

Stannie

Hallo Fleur,

Leuk dat je weer wat verhalen op de site hebt gezet ben nu weer helemaal bij. Sneu voor je dat je zoveel moet werken nu Michelle naar huis is. Ik vind je een topper dat je dit allemaal zo goed volhoudt zonder te klagen. Nog even vol Fleur voor je het weet ben je weer thuis. Groetjes aan oma en opa.

Dikke knuffel,

Stannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!