FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 55

Dagje 55

Vandaag nog eens in Palm Beach werken. Maria, de bazin, was weer terug van vakantie dus weer veel te doen. Eerst het standaard rondje gedaan en daarna voorraad geteld. Wat een werk! Maria nam het tellen even van me over dus heb een tijdje receptie gegaan en daarna even lekker pauze.
Na de pauze nog beetje receptie gedaan en toen riep Roberto me. Kom snel! Dus ik er snel heen gelopen duwt hij mij zijn kamer in en wat zit daar… een super grote kakkerlak! Nou ik rende natuurlijk schreeuwend weg. Dat dier zat boven de hotstone warmer en die had Roberto nodig voor de massage dus het dier moest weg. Roberto in de aanslag met een handdoek maar hij bleef leven dus ik snel een gif spuitbus gehaald. En Roberto ging spuiten, veel spuiten en nog langer spuiten totdat de warmte, de spuitbus en het papier op de hotstone warmer het samen niet meer aankonnen en het papier in brand vloog. Nou Roberto keek me aan van WAT NU
K Maar ik kon echt niet meer stoppen met lachen want dat dier stond in brand en leefde nog steeds! Roberto zo slim om een DROGE handdoek erop te gooien en hoepakeeeee handdoek in brand. Voor Roberto en mij werd het alleen maar lachwekkender dat dat dier bleef leven dus Maria kwam toch maar eens kijken en kiepte een emmer water eroverheen, vermoorde de kakkerlak en alles was opgelost maar ook Maria kon het niet zonder lachen. Snel hele kamer gedweild want de massage was al 10minuten te laat hahaha. Na dat avontuurtje was de werkdag alweer om en kon ik lekker naar me kamertje. Even uurtje op bed geploft en daarna weer naar opa en oma gegaan, lekker gegeten, gezellig teruggelopen en toen kwamen we een heeeeeeel klein poesje tegen. Zoooo lief! Kon ik toch echt niet langslopen dus even dat diertje gevoerd en toen nog even op het strand gezeten.
Daarna lekker me bedje ingekropen en gaan slapen!

xxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Mama

Laat dat lieve poesje maar fijn in gran canaria want haar mama was haar al het zoeken.
Hier thuis heb je een hele lieve chihuahua en een hele lieve Engelse springer spaniël.

Jij bent precies mij wat dieren betreft is niet goed voor ons.


Dikke kus misschien wil een kakkerlak wel mee naar huis haha mama

Mama

Vanavond zijn wij naar een feestje en is het. Misschien niet zo leuk voor jou,maar hoe laat het ook wordt ik zet de Skype aan.


Dikke knoedel van de mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!