FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 56

Dagje 56,

Vandaag zou ik eigenlijk in Sandy Beach moeten werken maar zoals gewend van Maria werd dit gewisseld en moest ik vandaag in Palm Beach blijven. Hele dag receptie gedaan dus het was erg druk! Veel gedaan maar erg weinig te schrijven omdat er gewoon niks leuks gebeurde haha.
Vandaag ging ik samen met opa en oma naar een terrasje. Vandaag had ik ze uitgenodigd en hebben we heerlijk genoten van een hapje en een drankje!
Erg gezellig natuurlijk! We hebben daar een hele tijd gezeten en toen opeens begon een optocht van dansers, drumgroep, mensen op stelten en noem maar op! Erg mooi om te zien! En toen als klap op de vuurpijl begon er nog een heeeeeel mooi vuurwerk. Echt genoten van een heerlijke avond!
Lekker naar me kamer gegaan en nog even geskyped.

Xxxx besos

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!