FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 60

Dagje 60, alweer wat vliegt de tijd!

Vandaag mijn laatste dagje met opa en oma. En daarom had ik van Maria vrij gekregen. Eerst eventjes lekker uitgeslapen en weer lekker naar opa en oma gewandeld. Ook vandaag was opa weer zo lief om me tegemoet te komen. Ik ben vandaag lekker met opa voor de laatste keer in het zwembad gedoken en deze keer MET bal! Erg gezellig en erg genoten. Ook vandaag hebben we nog een tijdje op het bedje aan het zwembad gelegen. Op tijd naar de kamer want oma wilde even douche en dan de koffers inpakken. Ik ben nog even lekker op de balkon gaan zitten met mijn boek en heb nog even lekker gelezen.
Nog een hele gezellige middag gemaakt en toen lekker gaan eten. Natuurlijk erg genoten van ons laatste avondje samen. Lekker terug gelopen en nog een keertje op het bankje gezeten en lekker gekletst en toen naar mijn hotel gelopen. Pfff erg zwaar moment alweer, alweer afscheid nemen. En deze keer echt alleen achterblijven, al is het maar 3 dagen, het viel me erg zwaar!
Op tijd me bed ingekropen maar erg slecht geslapen L

Heel erg bedankt lieve opa en oma voor de super gezellige 2 weken!
Hele dikke kus voor jullie 2

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!