FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 61

Dagje 61,

Opa en Oma vertrokken vanmorgen erg vroeg en ik moest gaan werken. Vandaag erg lang werken. Van 9.30 tot 19.30 uur. Eerst s’morgens gewerkt in Hotel Palm Beach samen met Yaiza. Erg gezellig nog een keertje. Tot 2 uur gewerkt snel gegeten en om kwart voor 3 weer verder in Sandy Beach. Gedeeltelijk therapeut en gedeeltelijk receptie. Eerst even flink gewerkt aan de receptie en daarna even een massage van Nayra overgenomen. Toen kwam een mevrouw voor een Aloe vera pakking deze vrouw kon niet tegen kou en aangezien die aloe vera altijd in de ijskast staat heeft deze vrouw flink geschreeuwd. Best een grappig gezicht haha. Nayra moest naar de dokter dus van 6 tot half 8 was ik alleen. Was niet veel te doen dus erg saai. Was blij toen het half 8 was en ik lekker naar me kamer kon. Nog even lekker naar een terrasje gegaan en heerlijk gegeten. Ookal was ik dan alleen toch was het lekker! Daarna ben ik naar me kamertje vertrokken en heb ik lekker met mama en papa geskyped. Wat ben ik toch blij met skype haha!
Eindelijk nog eens heerlijk geslapen!

Xxxx
besos!

Reacties

Reacties

Stannie

Hoi Fleur,

Fijn dat papa en mama vandaag naar je toekomen. Heb de foto's bij opa en oma gezien het ziet er allemaal geweldig uit, foto's van de optocht zaten er ook bij prachtige kostuums. Ik hoop, nu Michelle terug komt, dat je niet meer zoveel moet werken en dat je wat vrije tijd krijgt om met papa en mama te genieten.

Dikke knuffel Stannie

Mirjam

Hallo Feur
Heb weer al je verhaaltjes gelezen en ben weer helemaal bij. Gezellig dat je ouders er nu zijn. En wat zullen die blij zijn om je weer te zien. Geniet lekker en de groetjes Peter en Mirjam

Gaby

Hallo Fleur,
Ik wil je via deze weg (alvast voor morgen) een hele leuke 18e verjaardag wensen. Geniet samen met je ouders van deze dag. En nog effe volhouden daar in het warme Gran Canaria.
Groetjes Gaby Jeroen Jardi en Yara

Mirjam

Hallo Fleur
En morgen is het zover. Dan wodt je 18.
Alvast ook namens Peter een fijne dag toegewenst
Groetjes ook aan je ouders,xxx Mirjam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!