FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 62

Dagje 62,

Vandaag alweer een druk dagje. Eerst in Hotel Palm Beach en daarna in Sandy Beach. Eerst weer even me standaard dingentjes gedaan en toen een peeling gedaan. Weer verder met mijn standaard dingentjes en toen ik wilde gaan eten riep Maria opeens Neee neee Fleur deze mevrouw wil een massage. Nou oké nog een massage erachteraan dan. 2 uur inmiddels en ik wilde toch echt gaan eten maar nee hoor Maria was nu nog eten dus er was dan niemand bij de receptie. Jaa hoor ik wacht wel. (moest eigenlijk al om 2 uur in Hotel Sandy beach zijn maar Maria had al gebeld) Dus toen eindelijk Maria kwam ben ik heel snel iets gaan eten en weer terug naar Hotel Palm Beach. Aziz had een massage opstaan maar hij kwam niet opdagen dus ik moest deze massage ook nog snel doen. Deze massage nog snel gedaan en toen toch maar snel de taxi gepakt richting Sandy Beach want daar stond alweer een facial voor me op. Erge leuke vrouw! Daarna kon ik lekker naar huis. De taxi gepakt en lekker bij de voetbalbar gaan eten. Die man is zo lief daar! Nu heerlijk met me beentjes hoog even de herhaling van gtst kijken en morgen komen mijn lieve papa en mama

Hele dikke kus!
xxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!