FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 71

Dagje 71,

Vandaag een wellness dagje met papa en mama. Bij hun in het hotel is een hele grote spa. Dus daar een dagje spa experience geboekt en voor mama en mij een massage. Mama had een anti-stress massage en ik een turkse zeepmassage. Daar aangekomen begon je eerst aan een gang die je kon volgen. Het begon eerst met 15 minuten op een waterbed liggen dat was al heerlijk! Daarna ging je verder met 10 minuten in een Himalaya zoutruimte en dan in een turksstoombad. Daarna ging het verder met een ijssauna, een muur waar warm water over je heen liep, ijskoude regenmuur, warmwater loopbaan en een koudwater loopbaan. Na dit ging het verder met een hamam sauna,, een vulkaan rustruimte en als laatste een floating bad. Dit bad was zoals de dode zee. In dit bad bleef je heerlijk drijven. Echt genoten. Daarna begon mijn massage, eerst moest ik 10minuten in de hammam sauna en dan begon mijn heerlijke massage. Eerst werd er met een warme handdoek water over mij heen gegooid toen werd met zeep gemasseerd. Dan werd met scrub handschoenen gemasseerd en daarna werd ik met een emmer warm water afgespoeld. Ten slot werd ik met een ijskoude douche afgespoeld echt super om eens mee te maken. Nog even op de ligbedjes gelegen en toen samen met papa en mama iets gaan eten.
Vandaag zou ik hun ook de spa van Hotel Palm Beach laten zien en hier zou ik hun dan ook een rasul en een Cleopatra bad geven. Dus hun nog even verwend en daarna weer lekker gaan eten en nog even gaan terrassen.

Xxxxxxxxxxxxxxx
besos, buenos noches

Reacties

Reacties

Mama

Tja die antistress van mij was zeer apart.
Was half gebroken maar de stress is weg haha.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!