FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 72

Dagje 72,

Vandaag lekker met papa een kamelensafari doen. Eerst ’s morgens naar hun toe gegaan en toen samen naar de kamelen gelopen. Echt dom het heet kamelensafari maar zijn dromedarissen haha. Met papa samen op de kameel. Pffff hing de kameel achter me, me de heletijd met zijn kop te duwen. Dus Fleurtje zat op het puntje van de stoel haha. Was wel erg leuk om te doen! Na een half uur kwamen we terug bij mama die daar op ons had gewacht. Erge leuke foto van papa en mij gemaakt dus die nog maar even gekocht en weer terug naar het hotel gelopen en meteen lekker in het zwembad gedoken. Even lekker gezwommen en toen tussendoor iets gaan eten. Nog even gaan zwemmen en dan lekker douche.
Na het douche zijn we weer lekker gaan eten in het restaurant en daarna gingen we naar onze vriendjes. Lekker cocktailtjes gedronken en opeens kwam het personeel zingend met een ijs met flikkersterretjes naar buiten. Het was pas 11 uur maar hun dienst zat erop en ze wilde me toch nog even feliciteren, erg leuk natuurlijk! Voor om 12 uur waren de shotjes besteld en om 12 uur werd dan ook weer voor me gezongen. Meteen werd me een button met 18 opgespeld haha.
Na nog iets gedronken te hebben zijn we toch maar naar de kamer gegaan aangezien we de dag erna vroeg op moesten. Kom ik op de kamer is de hele kamer versierd en liggen er cadeautjes op me bed. Dankjewel Michelle en iedereen van het wellness team. J Natuurlijk even cadeautjes uitgepakt en lekker me bed ingedoken en gaan slapen in me heerlijk versierde kamer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!