FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 74

Dagje 74,

Vandaag het laatste dagje samen met papa en mamaL. Ik moest vandaag om half 3 beginnen met werken dus ’s morgens nog even lekker bij hun gaan zwemmen en samen iets gegeten. Daarna ben ik naar het werk gegaan. Gelukkig was er niet veel te doen en kon ik eerder gaan om nog even te genieten van de laatste avond met papa en mama. Eventjes gedoucht en nog wat langs de winkeltjes gaan lopen. Nog even samen met papa in de torentjes van het hotel gaan kijken, super mooi uitzicht! Samen gegeten en nog even op terrasje gaan zitten. Toen was het helaas echt tijd om weer adiee te zeggen L. Viel me toch weer even zwaar! Gelukkig gaat de tijd nu heel snel om en ben ik weer snel bij mijn hondjes!

Xxxxxxxxxxxxxxxxxx
besos, buenos noches

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!