FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 78

Dagje 78,

Vandaag al langzaam begonnen met onze koffertjes aangezien we niet meer veel vrij hebben en genoeg souveniertjes en vieze kleren die zonder wasmachine niet meer schoon zijn te krijgen zijn. Daarna de kamer nog een beetje opgeruimd en vertrokken naar het werk. Erg weinig te doen Michelle had om half 4 een massage en deze meneer kwam samen met zijn vrouw die dan nu ook meteen een pedicure moest. Dus deze mevrouw dan even behandelt, pfff wat kon die praten! Ze kwam uit oostenrijk en ze had nog nooit van Nederland gehoord?! Naja was blij toen ik klaar was, haha. Wel nog een product verkocht met mijn goed zelfverzonnen verhaal over het product haha. Toen was er niet meer veel te doen dus nog gezellig middagje met Michelle ervan gemaakt. Na het werk zijn we lekker gaan eten bij de Griek, erg lekker. Daarna zijn we op souveniertjes tocht gegaan en hier dan ook erg veel gekocht haha. Wacht maar af thuis allemaal! De 45 kilo haal ik deze keer weer niet, heb nu al echt te veel. Ondertussen was het al laat dus hebben we de taxi lekker terug naar de kamer gepakt en zijn we lekker ons mierenhol (bed) ingedoken.
Buenos noches
xxxxx