FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 79

Dagje 79,

Ons voorlaatste dagje vrij. We wilden lekker gaan shoppen, Michelle had op internet nog een leuk winkelcentrum gevonden. Eerst verslapen het was al half 12 toen we wakker werden, oepsss. Toen kwam eindelijk na 2 weken nog eens de poetsvrouw lagen wij nog te slapen. Snel aangekleed en op zoek naar een bus. De buschauffeur vertelde ons dit: Je pakt bus 30 en stapt uit op de snelweg bij de airport?! Je wacht op de snelweg op bus 1 of 11 en stapt daar weer op de snelweg uit bij winkelcentrum La Terraza. Op de snelweg? Oke.. Onderweg bleek het dan ook echt de snelweg te zijn en daar stonden we dan dik een half uur midden op een snelweg. Ons hart zat letterlijk in onze keel. Toen kwam eindelijk de bus. Opeens zagen we La Terraza en inderdaad de bus stopte weer midden op de snelweg. Daar uitstappen en een snelweg oversteken?! Ja jongens je maakt hier alles mee. Daar maar eens iets eten. We hadden een broodje en salade besteld maar die salade was toen echt niet te eten! Dus dan maar weer even langs de McDonald’s. Lekker even shoppen. Niet veel gevonden en aangezien we niet de bushalte aan de andere kant van de snelweg konden ontdekken hebben we de bus maar richting Las Palmas gemaakt en zijn we daar nog even gaan shoppen. Was nog erg gezellig! Even gegeten en lekker de bus terug gepakt, nog even geskyped nu nog herhaling van goede tijden, slechte tijden kijken en dan lekker slapen.

Tot snel!
xxxx

rosi

Hoi Hoi
Oeps wat gevaarlijk zeg..snelweg!!!!!!!!
Shoppen? wil je weer een extra koffer bijboeken ? hahahahah
Nog eventjes en je bent er weer.
Tot snel

Miram

Hoi Fleur
Geniet maar nog ff straks ga je dat allemaal MISSEN.
tot gauw, Mirjam