FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 81

Dagje 81,
nog precies 1 week te gaan.

Vanmorgen ging al vroeg de wekker om te gaan werken. Kon me bed niet uitkomen dus nog tijdje blijven liggen en toen snel opgestaan en aangekleed. Onderweg kwam ik Roberto tegen dus samen met hem naar het werk gelopen. Ik stond vandaag de hele dag voor receptie op en het begon al meteen. Gasten ingepland en ondertussen alles klaargemaakt. Was vandaag erg druk dus de ene naar de andere gast kwam binnen. Gelukkig kwam Michelle even langs om te helpen. Toen kwam er een mevrouw voor gel-lak alleen dit waren ze vergeten door te geven of in te plannen. Even snel tussendoor gedaan dan maar.
Toen eindelijk eens een foto samen met Roberto gemaakt. Lusi, onze poetsvrouw wilde deze maken. Volgens mij zag ze voor het eerst een digitale camera. Eerst had ze hem op de kop toen met de lens naar zichzelf en ze bleef maar zoeken naar het gaatje voor door te kijken. Echt hilarisch! Toen even gaan eten.
Daarna had ik minder leuke gasten aan de receptie die de hele boel op de kop hebben gezet. Ze hadden een cadeaubon van de receptie gekregen voor een Honey Dreams (rasul met honing). Deze wilde ze vandaag nog inwisselen omdat ze morgen naar huis gaan. Eigenlijk stonden we helemaal vol maar om deze gasten toch te helpen heb ik ze ertussen gepland. Maar toen ik wilde beginnen en ze merkte dat de honey dreams geen massage was waren ze erg teleurgesteld en doordat ik op dat moment geen andere behandelingen meer kon aanbieden werden ze boos. Na lang met ze te hebben gesproken heb ik ze toch moeten teleurstellen en zijn ze helaas boos vertrokken. Dat voelt dan toch wel even shit! Maarja de volgende massage stond te wachten dus die meneer maar gaan masseren. Gelukkig was dat wel een erge vriendelijke man, haha. Daarna ben ik nog maar zo lief geweest om de massage van Roberto over te nemen aangezien hij erg moe was.
Toen ben ik naar de kamer gegaan en gewacht op Michelle om samen lekker bij de voetbalbar een hamburger te gaan eten.
Net nog even geskyped met mama en papa en dadelijk lekker slapen

Xxxxxx
buenos noches, ciao

Reacties

Reacties

Mama

Schat je hebt het goed opgelost,en zulke mensen zul je altijd tegenkomen.

Dikke kus mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!