FleurvanTreeck.reismee.nl

dag 82

Dagje 82

Vanmorgen de wekker gezet om op tijd op te staan om de kamelen tocht te gaan doen maar toen de wekker af ging hadden we toch nog hele andere ideeën. We waren veel te moe dus hebben de wekker uitgezet en hebben nog even lekker verder geslapen.
We moesten vandaag in Sandy Beach werken maar aangezien Maria vandaag terug kwam van haar vakantie zijn we toch maar even langsgegaan in Palm Beach. Eventjes receptie gedaan, gewacht op Roberto zodat hij ons even over kon nemen en nog snel de taxi naar Sandy Beach gepakt zodat we nog net op tijd kwamen.
Daar stonden vandaag 2 pedicure en een vital eyes voor me op. Eerste klant kwam al half uur te laat, even doorgewerkt en toch nog net gehaald. Wil ik tussendoor even iets uit een la pakken zit daar een hele dikke kakkerlak dus ik Nayra geroepen maar toen Nayra kwam was de kakkerlak weg! Nou ik wist zeker dat dat dier ergens moest zijn dus raakte ook niks meer aan! Komt de volgende gast binnen en zegt doodleuk wat zit daar? En wijst naar het computerscherm, ja hoor dat zat hij dan. Pfff zooo groot! Nayra het beest gelukkig vermoord en daarna heb ik weer rustig verder gewerkt aan mijn pedicure met een erge lastige mevrouw. Was blij toen ik eindelijk met haar klaar was maar daar zat mijn volgende gast voor vital eyes al te wachten. Dit was een spaanse vrouw die geen 1 woord engels verstond. Pff je kan me toch werkelijk niet vertellen dat die mensen NIKS verstaan. Naja met handen en voeten toch wel beetje verder gekomen maar die vrouw stond erop dat ze alles nog eens aan Nayra zou vertellen en Nayra het zou vertalen. Niks nieuws te horen gekregen maarja de vrouw was eindelijk rustig. Behandeling gedaan en toen was ik klaar voor vandaag. Eventjes opgeruimd en lekker met Michelle gaan eten bij de red cow. Daarna nog even door het Yumbo centrum gelopen en toen lekker naar de kamer gegaan.
Eventjes geskyped met mama en toen nog een rugpakking van Michelle gekregen J.
Net gedouched en dadelijk lekker slapen

Xxxx
ciaaooo!
buenos noches, besos

Reacties

Reacties

Gaby

Hoi fleur, ik ben weer helemaal bij gelezen. Ik vind t echt super knap dat je zo goed deze stage hebt volbracht. Ook goed om te lezen dat een leuke tijd met je ouders en opa en oma hebt gehad.liefs gaby

Stannie

Hoi Fleur,

Ben weer helemaal bij met het lezen van je verhalen en het bekijken van de foto's. Leuke verhalen en foto's. Nog een paar dagen en je bent weer thuis de tijd is omgevlogen. Wij verheugen ons om je gauw weer te zien.
Tot over een paar dagen.

Kus en dikke knuffel,

Stannie en aanhang.

Mirjam

Ola Fleur Nog 1 x een hele dag spaans en veel zon en warmte en dan is het weer Kirchroadj plat veel regen en 12 graden. Dus geniet nog van je laatste dag en avond en tot heel gauw, Mirjam en de rest

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!