FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 2

Dagje 2 Vanmorgen werden we wakker op de bauernhof (die mensen hebben nog nooit van gordijnen die de zon tegenhouden gehoord blijkbaar) De ouders van Shirley kwamen vandaag ook aan en kwamen ons dan ook eventjes echt wakker maken. We zijn toen met zijn alle samen gezellig gaan ontbijten. En daarna lekker naar het dorpje geweest. We zijn daar niet te lang gebleven want we hadden om 14.00 uur met meneer Dias, onze baas, afgesproken in het hotel Ritzenhof. Samen met papa en Rosi zijn we naar het hotel gereden. Daar werden we al opgewacht door 2 andere meiden, na even te hebben gewacht kwam meneer Dias ons halen voor een rondleiding. Toen we zeiden dat papa en Rosi ook erbij waren hebben we hun ook gehaald zodat ze mee met de rondleiding konden gaan. Nou jongens ik kan jullie vertellen we hebben onze ogen uitgekeken want wauw wat is dit hier mooi!! We hebben allebei een eigen kamer maar slapen natuurlijk toch samen, haha. Dit zijn hele mooie kamers, eigenlijk zijn dit de oudere kamers maar we hebben absoluut niks te klagen! We zijn ook naar de hele luxe kamers gaan kijken, echt in 1 woord wauw!! Daarna zijn we naar de Spa gegaan, alleen al de weg erheen is heel mooi. Dit hotel bestaat uit 2 delen met een straat ertussen maar het sjieke is dus dat de Spa onder de weg loopt. Dit merk je natuurlijk niet maar het uitzicht van de Spa is op een meer met bergen op de achtergrond heel erg mooi dus! Ik zal jullie een beetje proberen uit te leggen hoe de spa uitziet., foto's volgen zeker maar jullie kunnen ook op de site van het hotel kijken, hier zie je het ook erg goed. Www.ritzenhof.at Bij binnenkomst kom je bij een kleine balie, aan de rechterkant heb je een bar waar drinken en vers fruit staat met eens tafeltje voor te zitten. Als je doorloopt is aan de linkerkant het zwembad, heeeeeel sjiek! Aan de rechterkant loop je naar de sauna's. Als je rechtdoor loopt ligt hier aan de rechterkant een rustruimte, dit is de enigste ruimte waar helemaal geen muziek is. Dit is dus voor de absolute ontspanning. Als je rechtdoor gaat kom je buiten terecht. Daar staat schommelstoelen en ligbedden, erg mooi dus. Als je bij de balie bent en daar meteen links gaat kom je terecht bij de behandelruimtes. Deze zijn ongeveer allemaal hetzelfde, ze zijn heel strak ingericht waardoor het heel veel rust uitstraalt. De achterste behandelruimte is een duokamer. Hier werken ze met producten van babor, op school werken we hier ook mee dus dat is wel fijn. Nadat we ook dit hebben gezien, mochten papa en Rosi even bij de auto gaan wachten en kregen we eventjes de personeelsruimtes te zien, dit zag er al heeeeel veel beter uit dan in Gran canaria. Toen heeft meneer Dias nog even een koelkast naar onze kamer gebracht en zijn we weer naar de bauernhof gegaan om mama en Thomas te halen om ook hun ons hotel te laten zien. Even met hun rondgelopen en toen nog even met de hondjes gewandeld. Daarna zijn we gaan eten, een erg lekker schnitzel gehad!! We zijn daarna nog gezellig mee naar de bauernhof geweest en om half 10 zijn we vertrokken naar ons kamertje. Eerst even bij Shirley de koffers uitgepakt en daarna bij mij, pfoe ik heb weer veel te veel bij me! Nu eventjes lekker op de laptop en dan lekker slapen O ja en niet te vergeten: als we vrij hebben mogen we gebruik maken van het zwembad, sauna's, en zonnebank ennnnn aan de overkant is een sportschool waar we ook gratis kunnen sporten. Wat een luxe hier!! Slaap allemaal lekker, Dikke kus