FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 3

Vandaag is het al dag 3, dat schiet al op he!

Vanacht de eerste nacht op ons kamertje geslapen, echt heerlijk! Toen is Shirley naar boven naar haar kamertje gegaan voor zich aan te kleden en ik hier op mijn kamertje nummer 104. Daarna zijn we samen naar de bauernhof gereden en jawel hoor ik heb gereden hihi. Daar hebben we lekker samen ontbetenen toen zijn we naar Kaprun gereden. Tijdje daar wat rondgewandeld maar er bleek toch minder te zijn dan we hadden gedacht. Maar er was wel een rodelbaan dus ik ben samen met papa gaan rodelen. Erg leuk!!!

Daarna zijn we doorgereden naar Zell am See waar de papa's en de mama's steeds naar de trachtenwinkels moesten. Dus arme Shirley en ik zaten samen met onze lieve hondjes buiten te wachten. Hier hadden we ook na een tijdje genoeg van en toen zijn we lekker in Saalfelden (plaatsje waar ons hotel ligt) iets gaan eten. Hele lekkere hamburger gegeten! Ja hoor nu maar uitkijken dat de hamburger van daar niet weer een verslaving gaat worden net als in Gran Canaria haha. Shirley had nog een leuke zonnebril gezien en de winkels gingen bijna dicht dus we zijn nog even snel naar die zaak gelopen en uiteindelijk is ze geslaagd voor een hele mooie zonnebril haha. Joehoee!

We zijn hierna even naar de kamer gegaan zodat wij en vooral de hondjes even lekker konden rondhangen, want poeh wat waren de hondjes moe!

Omdat we zo laat in de middag hadden gegeten hadden we allemaal bijna geen honger meer dus we gingen pas laat op zoek naar een restaurantje. Uiteindelijk terecht gekomen bij de italiaan van de eerste avond, aangezien deze als een van de enige nog open was. Daar samen met mama een pizza gedeeld en achteraf een kinder spagetti ijs. Heerlijk gegeten dus weer.

Net nog even de laatste spulletjes uit het appartementje bij papa en mama gehaald en nu lekker op ons kamertje eventjes internetten :). Morgenvroeg op tijd naar papa en mama voor nog eventjes gezellig te ontbijten en dan moeten we helaas afscheid gaan nemen...

Ga hun weer verschrikkelijk missen!

Ik kruip nu lekker me bedje in, slaap lekker allemaal!

en natuurlijk tot snel, xxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Caressa

Ik neem dat rondom strak terug uit mijn vorige berichtje :-P haha

Rosi

Och erme..het viel rezre mee met die trachten winkeltjes hihihihihi....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!