FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 4

Vandaag ging al vroeg de wekker, papa en mama vertrokken namelijk vandaag weer naar huis en aangezien we toch nog samen met hun wilde ontbijten zijn we vroeg naar hun gegaan.

Natuurlijk had ik het al bij binnenkomst al meteen zwaar :(. Maar goed even gezellig ontbeten en toen hebben hun de auto klaargemaakt en heb ik lekker met lieve darcy, django en princess kunnen knuffelen. Toen hebbe we afscheid genomen, natuurlijk weer met veel traantjes. We zijn toen nog een stukje achter hun aangereden aangezien we nu naar ons eigen hotel moesten.

De boer van de bauernhof was trouwens nog heel lief en zei dat als er eens iets was we altjd naar hun konden komen! Zo lief!

Aangekomen in het hotel zijn we lekker op bed geploft met wat nederlandse tijdschriften en hebben we even lekker gelezen. We begonnen daarna toch wat honger te krijgen en hebben hele lekkere bamisoep gemaakt. Daarna stond op de planning om lekker even te gaan ontspannen in ons heerlijke bad maar toen ik me bad vol wou laten lopen zag ik dat er geen stop was. Wij naar Shirley haar kamer kijken of ze die wel had en jawel hoor mevrouw had wel een dus naar onder naar de receptie maar die zeiden dat we dan maar samen moesten doen hmmm. Dat was onze planning niet! naja terug naar me kamer op zoek naar een oplossing en toen kreeg ik een idee. Aangezien hier overal van de plastic douchekapjes liggen heb ik die er maar helemaal ingeduwd met een honden poepzakje eroverheen hahahaha. Dit hield het water wel even tegen dus het bad heerlijk laten vollopen met heeeeeeeeeeeel veel schuim. We hebben een ingebouwde radio op de badkamer dus deze lekker hard aangezet en met een boekje in bad gaan liggen. Echt even genoten tot ik opeens dacht dat ik iets hoorde. Voor de mensen die me goed kennen, die weten hoe ik het gereageerd. OMG Halloooo?? Natuurlijk geen reactie dus Fleur uit bad, handdoek om en heel voorzichtig de deur open gemaakt. Wat bleek ik had de tv nog aan hahaha. Maar opeens hoorde ik PLONS en jawel hoor me boekje zwom zo in het water hahaha. Boekje eruit gehaald en nog even lekker in bad gaan liggen. Daarna nog even gedoucht met de heerlijke massagekop die ze hier hebben en toen pyjama aangetrokken en lekker in bed gaan liggen wachten tot Shirley ook kwam.

Toen Shirley kwam wilde we film gaan kijken op de mediaplayer die Shirley meegenomen had maar toen kwamen we erachter dat de afstandsbediening van dat ding thuis lag hahaha. Dus maar even film opgezet op de laptop maar al na een paar minuten werden me ogen toch echt zwaar dus ik ben even in slaap gevallen en heb dus alleen het begin en het einde van de film gezien. Maar ik moet zeggen wat ik heb gezien was hij erg mooi haha.

Daarna ben ik me haren gaan stijlen en heb ik me even opgemaakt en zijn we gaan uiteten, of ja uiteten we zijn lekker naar de McDonalds gegaan en dat had echt even lekker gesmaakt! Daarna weer lekker naar de kamer en gezellig avondje er van maken en op tijd slapen want morgen is het zo ver dan is onze eerste werkdag!

Spannend spannend,

Slaap straks allemaal lekker en tot over een paar weekjes,

kus!

Reacties

Reacties

Shirley

Hahaha pop wat een lachwekkend verhaal:D wat hebben we het toch gezellig hier:P hihihi
nee ff serieus leuk verhaaltjee

Rosi

Geweldig ...wat een idee.
Heel veel succes de komende maanden. Jullie redden het zeker weer...
dikke knuf....

Celine

Hahahaha,
Echt een verhaal voor jou!!!
En een slimme oplossing!

Heel veel succes met de eerste werkdag!

Anja

Dat wordt een geweldige tijd! Zeker weten !
Ben benieuwd hoe de eerste werkdag verlopen is !

Xxx

Papa

Fleur je weet dat ik de verhaaltjes altijd
Leuk vind,dus vergeet niet om elke dag te schrijven.


Dikke kus papa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!