FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 6

Vandaag al onze 2e werkdag

De wekker ging om half 9, ons aangekleed en even lekker ontbeten. Maar helaas waren we allebei naar bed gegaan met flinke hoofdpijn en hier ook weer mee opgestaan. Dus allebei maar tabletje gepakt en op naar het werk.

Daar aangekomen had een collega van die lekkere paashaasbroodjes meegenomen. Nog warm, vers uit de oven. Iedereen weet hoe gek ik op die dingen ben dus dat heb ik me even goed laten smaken!! Daarna zijn we begonnen met de dagelijkse morgen ronde. Even de checklist samen met Beate doorgegaan.

Daarna even wat kleine dingentjes gegaan en toen was het alweer tijd voor middagpauze. Daar stonden aardappelen, zo'n raar ding gevuld met aardappelpurree en iets van roomkaas en vis. Ik had dit alles gepakt omdat ik dacht dat de vis, vlees was. (zat in een witte saus) Maar helaas bij de eerste hap viel dit zwaar tegen. Ik had dus echt gewoon alweer, net als vorig jaar, vis op me bord en kreeg het me keel met geen mogelijkheid naar onder. Toch de helft (met ketchup) naar onder gepropt. Maar bah jongens de smaak van vis blijft echt dagen in je mond rondzwemme gadverdamme! Naja...

Toen de pauze was afgelopen was niemand in de spa en ben ik met Shirley maar weer de dagelijkse middag checklist gevolgd. Ja jongens wat een werk! Dekkens rechtleggen, bekertjes 10000x opruimen, sapbar 150000x poetsen enz... Nooit geweten dat zo weinig gasten zo veel vies maken haha. Daarna moesten 2 therapeuten een massage oefenen en dus ging Shirley liggen en kon ik meekijken. Dit was de Schneeschaum massage. Leuk om eens te zien!

Toen we ook dit hadden gedaan en Shirley had gedoucht gingen we samen met Beate de massages oefenen. Eerst ging ik liggen en masseerde Shirley mij en dan andersom. Op het laatste ging Beate ook even liggen zodat ze ook voelde hoe wij masseren. Ze was erg tevreden!

en ja hoor toen was het weer tijd vooorrr.... DE CHECKLIST. Ja jongens dit gaan jullie echt nog 10000x lezen! Ondertussen was iedereen bezig dus hebben we beetje de receptie in de gaten moeten houden.

Daarna was het alweer pauzetime. Weer met z'n 2tjes op naar het eten en wat stond daar? Knödel met lam. Okee het lam was lekker! Maar knödel gadverdamme! Niet te geloven dat mensen dat eten, bah bah bah! Shirley en ik waren weer zo blond en dachten dat het aardappeltjes waren dus lekker veel opgeschept nou je word hier vaak genoeg wakker geschud haha! Naja ook dit maar weer naar onder geduwd en nog even snel naar de kamer gegaan om even onze mond goed te spoelen!

Toen we weer in de spa aankwamen hoefde we nog maar een uurtje dus dit ging erg snel om. Alleen die arme Beate hadden we nu dus ook al aangestoken en voelde zich ook helemaal niet goed en kon steeds naar de wc rennen het arme mens! Eventjes de laatste checklist ook gedaan en toen was het lekker tijd om te gaan!

Lekker naar onze kamer gegaan en eventjes met mama geskyped. Daarna ben ik weer in het heerlijke bad gegaan, deze keer met stop haha. Deze werd gister gebracht door Rio, ons techneutje van t hotel haha. Even lekker genoten en ondertussen had Shirley nog bamisoep voor ons gemaakt. Hier nog wat van gegeten maar voelde me niet zo lekker dus nog even met mama geskyped en nu lekker slapen want morgen staan we extra vroeg op om mee te doen met de watergymnastic!

slaap lekker allemaal!

dikke kus tot snel!

Reacties

Reacties

Caressa

Tjongejongejonge, je leert daar nog eens eten ;-) haha.
Lekker sportief, watergymnastiek!
Veel plezier nog! Hoop dat jullie twee je weer snel helemaal top fit voelen! :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!