FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 7

Dagje 7 al, gaat toch weer sneller als verwacht!

Vanmorgen ging al heel vroeg onze wekker maar toen we wakker werden hadden we echt nog geen energie voor te gaan aqua gymme dus lui gedaan en wekkertje uurtje verzet.

Nog even genoten van me uurtje slaap en toen was het toch echt tijd om op te staan. Even lekker gedoucht en toen ontbeten. Alleen was ik vanmorgen echt een knoeipotje en viel me steeds de cracker met nutella zo op de broek. (DANKJEWEL ANJA VOOR DE LEKKERE CRACKERTJES!)

Daarna was het tijd om weer naar de spa te gaan. Vanmorgen natuurlijk weer de checklist als eerste gedaan. Toen we daarmee klaar waren hebben we het buiten terras opgebouwd en geveegd want het werd vandaag echt heeeeeerlijk weer! Nooit gedacht maar het was echt heel lekker weer hier vandaag! Daarna zijn we samen met Alice in de behandelruimte gegaan en heb ik een gezichtsbehandeling gekregen zodat ik kon voelen en kon zien hoe hun de behandelingen hier doen. Heerlijk even genoten dus :).

Het was ondertussen alweer tijd voor onze lunch. Vol goede hoop liepen Alice, Nadja, Shirley en ik naar boven maar in de keuken zijn we allemaal maar snel omgedraaid. VIS VIS en VIS! en dan bedoel ik dus VIS.Er zat nog net geen staart meer aan, bah! Dus samen met Shirley naar boven gegaan en weer crackertjes gegeten. (nog eens met dank aan anja, hihi) Naja achteraf vertelde Henrique ons dat er daarna schnitzels waren gebracht. AAAAAAHHH toen ik dat hoorde werd ik toch eventjes gek, maar goed we hebben het overleefd!

Het was weer tijd om verder te gaan. Shirley ging op Alice een gezichtsbehandeling doen en ik had beetje receptie en moest de duo ruimte klaarmaken. Ondertussen kwam Henrique aan en heb even met hem geklets en toen moest ik mijn laptop gaan halen zodat ik een filmpje over een massage kon bekijken! Toen vroeg hij me ook of Shirley en ik wilde meewerken aan filmpjes over massage's voor de volgende stagiares. Best wel leuk dus! Ook handig voor de meiden na ons want zo kunnen we de lastigere dingen in het Nederlands uitleggen :)

Toen Shirley klaar was zijn we omstebeurt dat filmpje gaan bekijken. Dit was een filmpje over de honingmassage, wel leuk om eens gezien te hebben.

Maar toen waren er helaas wel mensen voor de handpeeling die we eigenlijk gister moesten doen dus helaas moesten we met onze kommetjes naar buiten. Gelukkig bleek het niet zo erg als gedacht. Hele leuke mensen een handpeeling gegeven. Maar aangezien de peeling er zo slecht vanaf ging waren al onze hete handdoeken al op en konden we stoppen, haha!

We hebben daarna alweer onze beroemde checklist gevolgd en toen was het alweer etenstijd. Daar stonden broodjes klaar, erg lekker maar erg klein! Het was de helft van een half broodje en er lag helaas niet zo veel. Dus maar beetje gegeten en toen nog eventjes gewerkt.

Het terras weer helemaal opgeruimd en toen heb ik nog even op Nadja de vital eyes behandeling geoefend. Ze was hier erg tevreden over! Gelukkig hihi volgens haar kunnen we volgende week al ongeveer beginnen met de behandelingen op de gasten!

Daarna zijn we lekker naar onze kamer gegaan, eventjes omgekleed, de werktruitjes in de wasmachine gegooid en lekker nog eventjes een salade gaan eten met knoflookbrood. Was erg lekker! Toen hebben we ons het bad weer lekker laten vollopen en zijn we weer lekker in bad gaan liggen.

Nog even met papa en mama geskyped, dadelijk nog gtst gemist kijken en dan lekker slapen! En we kunnen morgen uitslapen!! We hebben VRIJ!

Slaap lekker en tot snel, kus

Reacties

Reacties

mirjam

Hallo Fleur
Als jij op stage bent wordt het weer bij ons steeds slechter en bij jou steeds beter. Stuur ons wat van dat mooie weer en geniet zelf er ook van.
Geniet ook van je vrije dag, Mirjam

mama

Hoi moppie,

Snel nog effe een berichtje voordat ik ga werken.
Weer een leuk verhaaltje knoeipotje,gelukkig kun je deze keer wel wassen.Kyra ligt aan mijn voeten en Darcy ( jawel) in mijn nek.
Veel plezier in Salzburg en wees voorzichtig jullie tweetjes.


Groetjes Mama,Papa ,Kyra en Darcy. ( lik,lik)

Anja

Graag gedaan! Maar niet zoveel knoeien hè !
( lijkt toch zó op Lieke :) )
Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!