FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 8

dagje 8, onze eerste vrije dagje

We hebben eerst heerlijk uitgeslapen en eigenlijk zouden we vandaag naar Salzburg gaan maar aangezien we iets langer hadden geslapen en we niet precies wisten hoe we er het beste konden komen hebben we dit maar niet gegaan.

Opeens werd er geklopt. Kwam de hausdame, ze moest van de bazin wat spullen van onze kamer komen halen. Omg die nam gewoon ons lekkerste kussen mee! Zo'n loper voor over het bed en de te leuke groene tassen met alles voor de spa erin. Shirley en ik waren toch even in shock!? Ons kussen, ja we zijn er echt helemaal niet blij mee want we missen ons kussentje echt. We hebben nu alleen nog zo'n vies zacht kussen, stomme hausdame:(

We zijn toen lekker rond het meer gaan wandelen en hebben hele mooie foto's gemaakt! Volgen snel! Het was hier vandaag 30 graden. Dus echt warm maar zoooo lekker. We zijn daarna eventjes wat kleine boodschapjes gaan doen en toen eventjes de stad in. Daar zijn we gezellig samen iets op een terrasje gaan drinken. Eventjes genoten van een lekker koud drankje in de warme zon. Ja ik weet jongens overal waar ik ga word het heerlijk weer en jullie thuis krijgen steeds weer slecht weer arme schatjes maar goed ik zal jullie ook wat zon opsturen!

Toen zijn we nog wat winkels in en uit gelopen en zelfs bij van die dirndl jurken gekeken haha. Daarna viel ons weer iets in wat we bij de supermarkt waren vergeten dus weer daarheen terug gereden en toen naar onze kamer.

Eventjes op de kamer een voetenbadje genomen en daarna me nageltjes gelakt gekregen door lieve Shirley. We hebben toen nog eventjes in een tijdschrift gelezen en daarna zijn we naar onder gegaan in een soort klein keukentje voor tosti's te bakken. Ja Shirley heeft lekker haar tosti apparaat meegenenomen. Dus heerlijke tosti's gegeten en toen weer naar boven gegaan. Eventjes met mama en papa geskyped en toen had oma even gebeld :) Leuk om ook oma te spreken! O ja en ondertussen belde de receptie nog even met de mededeling dat we morgen ook vrij hadden! Lekker genieten dus!

Daarna zijn we alweer naar de winkel gegaan omdat we eindelijk een idee hadden voor ons avond eten. Aangezien we laat onze tosti hadden gegeten hadden we niet meer veel honger. We zijn toen kartoffelsalat, pudding en fruit gaan halen. We hebben toastjes met kartoffelsalat en als toetje pudding met banaan gegeten. Was erg lekker!

Henrique had ons gezegd dat we altijd mochten zwemmen als we vrij hadden dus daar hebben we vanavond lekker gebruik van gemaakt. Even lekker in de sauna geweest en toen heerlijk gezwommen! Was heel gezellig. Ondertussen nog even de was gedaan en toen weer lekker naar onze kamer voor een gezellig avondje op de kamer.

Wij gaan zo nog eventjes goede tijden terug kijken en dan weer lekker slapen,

tot snel!

Marjo

Hallo fleur,

Wat vliegt de tijd voorbij, al weer je 8e dag! Jij boft maar met dat mooie weer en dan net ook nog 2 dagen vrij hebben. Het schijnt dat het mooie weer ook op weg is naar Kerkrade. Ik ben benieuwd met hoeveel omwegen! Wij vinden het altijd leuk om je berichten te lezen. Voor morgen wensen we jou en Shirley een gezellige dag. Gaan jullie naar Salzburg? Het is een mooie stad. Veel plezier en tot mails... Pierre en Marjo

Fleur

Haay Marjo,
Salzburg word het morgen helaas nog niet omdat de ene zegt dat je beter met de bus gaat de ander met de trein en weer een ander zegt dat je met de auto moet gaan. Dus we vragen het eerst goed na voordat we dadelijk weer iets doen wat niet lukt hihi
Dikke kus voor jullie!

Shirleytje your roome mate

He poellie

HAhaha k lig echt in een deuk. Ja kijk hoe we hier liggen als stel gebroke nekmensen. Ik wil me groene kussen:(

Ja verhaal salzburg manhey. Eerst idd maar eens goed uitvinden hoe we t beste daar komen.
en morgen maken we er weer een sjunne daag van:D

Koesjes

Mama

Kleine verwende nesten,jullie mogen van alles gebruik maken,maar toch nog iets vinden om te klagen haha.
Geniet van jullie vrije dag ,ik ga werken en mijn jaarcontract ondertekenen.

Dikke kus papa en mama,Kyra en Darcy.

( Kyra had vanmorgen weer een verrassing voor me)

Anja

Lopen jullie nu stage of vieren jullie vakantie :) ?
Heerlijk toch !