FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 9

Vandaag nog een dagje lekker vrij. Maar wat te doen??

Hele internet afgezocht maar alles gaat pas vanaf 1 mei open. Dus helaas nog niet zo heel veel in de buurt te doen. Even op de landkaart gekeken en toen naar leogang gereden.Eerst even gaan tanken en een finjet (of hoe je t schrijft) gekocht. t klonk leuk maar t was helemaal niks hahaha. Er was alleen een schlecker en dat was alles. Die schleckers zie je trouwens hier op elke hoek!

Dus weer in de auto gestapt en naar Zell am See gereden. Daar eventjes door gelopen en lekker op een terrasje neergeploft want poeh wat was het weer warm! Lekker genoten van een koud drankje en toen weer verder gelopen. Nu naar het meer. Heel erg mooi om dat te zien! Daar even lekker op een bankje gezeten. Nadat het ons daar ook weer te warm werd zijn we weer langzaam terug naar de auto gelopen om gewoon eens te gaan rijden om te zien waar we terecht zouden komen. Dat werd niks hahaha. Uiteindelijk zaten we in the middle of nowhere en zijn weer omgedraaid om terug naar Saalfelden te rijden.

Aangekomen in het hotel hebben we lekkere tosti´s gemaakt. Daarna hebben we onze bergschoenen aangetrokken en zijn we gaan wandelen. De bergen in maar we hadden het natuurlijk na 10 minuten al gloeiend heet! Net als 2 omaatjes lekker in de schaduw blijven staan en toen weer 10 meter gelopen om daar weer op een bankje te ploffen hihi. Ach we hebben genoten laten we maar zeggen.

Toen zijn we langzaam terug naar ons hotel gewandeld en zijn we neergeploft op ons bed om af te koelen, dit lukt overigens niet op onze kamer omdat het hier echt altijd erg warm is. Maar goed.

Lekker met mama geskyped, de was gedaan, goede tijden gekeken en net nog beetje gegeten en toen was ons dagje alweer om!

lekker slapen allemaal! kusssssss

O ja, op www.facebook.nl/fleur.vantreeck vinden jullie de foto's!

Omaatje

Het was echt super warm vandaag!! maargoed dat is ook genieten maar niet als 2 heidi's in de bergen he. hahahaha
Slaap lekker mop en tot morgen op het werk ALWEER :P
GEsellie

Mama

Nou Shirley,ik vroeg me al af ,hoe kan het dat oma heeft geschreven.
Jullie zijn echt gek haha.
Veel plezier vandaag op jullie werk.
Fleur de foto's zijn erg leuk dikke poen mama xxx

Stannie

Hoi Meiden,

Nou de zon die je gestuurd hebt is inmiddels aangekomen we hebben vanmiddag lekker in de zon gezeten en morgen wordt het ook een stralende dag, bedankt Fleur. De foto's heb ik net bij Caressa op de laptop bekeken het ziet er prachtig uit, zou wel een tijdje met jullie wilen ruilen. Geniet ervan meiden en werk niet al te hard.

Groetjes en dikke knuffel Stannie