FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 10

Vandaag weer een werkdagje in de spa

Toen ik aankwam keek iedereen me raar aan, waarom ik er al om 10 uur was en waarom ik groen aan had?! uhhh.. Oke het bleek dus dat ik een andere dienst had, namelijk van 11 tot 20 uur en dat je in het weekend altijd een rood shirt aan moest maar dit hadden we niet.

Uiteindelijk ons t-shirt gekregen en we mochten ons naamkaartje van practikanten naar spa- therapeuten veranderen. En we hadden vandaag ook onze eerste massages!

Erg leuk om echt het werk te mogen doen waarvoor ik hier ben! en ook nog me eerste fooi gekregen dus we dagje was helemaal goed! Het was wel een lastige dame maar uiteindelijk erg tevreden.

In onze pauze kwam jim, de vriend van Shirley, met een vriend aan en zijn we even naar buiten gegaan. Trouwens we hadden PIZZAAAA!!!! Echt lekker.

Nog even verder gewerkt en gemasseerd en toen zijn we ons snel gaan verzorgen en toen werden we opgehaald door Jim om naar hun toe te gaan op de camping. Daar gezellig samen gegeten, heel primitief maar wel erg leuk! Nog even gezellig in de tent gezeten en toen laat naar onze 'huisje'.

Was erg moe dus ben meteen in slaap gevallen

Dikke kus

Reacties

Reacties

Rosi

Hee Geweldig dat je al mocht masseren..en ook nog fooi..hihihi zeker kan je avond niet meer stuk...
Prettige avond nog en een dikke x rosi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!