FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 11

Vandaag om 10 uur beginnen in de spa.

Vandaag hadden we 3 lichaamsmassages en 1 deelmassage. Ik had vroege dienst 10.00 uur tot 19.00 uur. Dus eerst even alles klaargemaakt en toen receptie. Ondertussen kwam Shirley al die eigenlijk pas om 11.00 uur hoefde te beginnen maar ze verveelde zich dus kwam me al helpen. Gelukkig! Want het was erg druk vandaag!

Toen hadden we pauze, we kwamen in de keuken en er was weer feest van die vieze grijze knöddeln met heel apart vlees. Niks voor ons! Dus hup hup snel naar de kamer daar nog een beetje gegeten.

Snel weer naar onder want we konden beginnen met onze massage. Eerste massage was die mevrouw van gister. Ze was heel tevreden en werd opeens veel vriendelijker haha.

Daarna hadden Shirley en ik een stel. Ik had de man en Shirley de vrouw. Een hele gespierde, grote man. Echt met al me krachten gemasseerd en die man was helemaal onder de indruk dat er zo'n kracht uit zo'n klein lichaam kon komen. Kreeg ook €10,- fooi van deze meneer. Daarna had ik zijn moeder. Ik had haar gemasseerd en dan laat ik de mensen altijd nog eventjes liggen zodat de rustig wakker kunnen worden. Nadat ik haar uit de stoel wilde halen was ze al weg haha.

Naja een van mijn massage was vandaag niet komen opdagen en ondertussen wilde Alice getaped worden. Er was niemand die het kon dus heb ik het boek erbij maar gepakt en die tape geplakt hahaha. Hopelijk voor haar is het goed!

Daarna nog even de dochter van de bazin geepileerd en toen was het al het einde van de werkdag.

Net even gedouched, nu even skype met mama en dadelijk nog wat eten met Shirley. Daarna nog even naar de jongens.

Lieve groetjes xxxxx

Reacties

Reacties

Mama

Heey wat goed kun je ook al tape,wordt steeds makkelijker hoef dadelijk nergens meer heen.
Geniet van jullie avondje.

Dikke kus mams,papa ,Kyra,Darcy.

Rosi

Ja idd wat goed van dat intapen..Hoef shir niet meer naar de physio...hihih. Trouwens probeer die knödel toch eens...wie weet vind je het toch lekker :-)

gr en xxx van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!