FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 12

Vandaag hoefde ik pas om 11 uur te beginnen dus kon ik lekker rustig aandoen.

Iedereen had vandaag natuurlijk vrij omdat het koninginnendag was maar dat ging helaas voor ons niet op. Ik had vandaag 4 massages waarvan 1 een aromakerzen massage was. Was de eerste keer dat ik dit ging doen. De gasten zoeken dan van te voren een geur uit en dan word die geur kaars gepakt en daarmee ga je dan masseren. Je begint dan met een voetenbadje en voetenscrub en dan ga je verder met de massage. Maar al na t 1ste been ging me kaars uit, oeeepsss! Toen maar stiekem de olie in die geur gepakt en daarmee verder gemasseerd hihi. Die meneer was in elk geval erg tevreden en dat is t belangrijkste :)

Tussen de middag was het eten weer 10x niks en we hadden bijna niks meer op de kamer dus hebben we ff lekker liggen zeuren en uiteindelijk maar wat koekjes gegeten en weer verder gewerkt.

Na het werk zijn we samen met Jim en Wessel gaan uiteten bij La Piaza, erg lekker! Daarna zijn we naar het hotel gereden en hebben we hun de spa laten zien. Even daar rondgehangen en toen wilde de jongens allebei een massage dus even hun gemasseerd en toen de kamer geshowed.

Toen de jongens weg waren zijn we lekker gaan slapen xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!