FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 13

Vandaag 1 mei, hier een feestdag

Om 10.00 uur moest ik beginnen. Vandaag waren we alleen met Beata, erg gezellig. Al toen ik alles op het terras klaar ging maken begon een feest tegenover het meer. Allemaal van de headbangers, keihard t schreeuwen (of misschien noemen hun t zingen ik weet t niet haha). Naja om 10.00 uur had ik meteen een massage, erge leuke vrouw!

In totaal maar 3 massages per persoon dus was heeeeeel rustig! Ook in de sauna zelf waren bijna geen mensen dus de dag kroop heel langzaam voorbij. Dus hebben we elkaar maar geepileerd, gemanicuurd enzo. Ondertussen zijn Shirley en ik maar een paar keer buiten gaan kijken daar dat gekke festival! Echt die oostenrijkers zijn raar! Nu is t echt zeker haha.

Na het avondeten (wat we hebben overgeslagen) moesten we even noten in de keuken halen en daar stond hij, het knapperdje hahaha. Eventjes liep ons weer bijna de zever uit de mond. Naja nog eventjes werken of beter gezegd rondhangen samen met beata mochten we lekker naar onze kamer.

We hadden echt zin in vanavond want we gingen bbqe samen met Jim en Wessel. Hun gingen het vlees halen, zien jullie de bui al hangen?! Het was een feestdag , alles was dicht! Geen vlees dus geen bbq :(. Helemaal verdrietig hebben we dan maar besloten om romantisch te gaan uiteten, bij jawel de Mcdonalds! Och t was wel heel lekker hoor!

Daarna zijn we weer naar ons hotel gegaan om met z'n alle samen gezellig film te kijken :) Het was namelijk al het laatste avondje dat hun hier waren. Dus rond 12 uur zijn hun weer terug naar de camping gereden en hebben wij nog wat gelezen en zijn daarna allebei als een blok in slaap gevallen (Shirley overigens met een heel schattig geluidje hihi)

Dikke kusss, tot snel!!

Mama

Leuk dat je weer verhaaltjes geschreven hebt.
O ja wil je nog wat zon sturen,ze is hier weer op.
Ik hoop dat Jim en zijn vriend goed thuisgekomen zijn.

Dikke kus Papa,Mana,Kyra en Darcy

Anja

Hahaha Fleur! Jij schrijft echt grappig !
Have fun meid ! Xxx

En ja, stuur eens wat zon op , vandaag was 't hier om te huilen zeg !