FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 14

Dag 14 alweer, dus nog maar 10 weken te gaan poeh wat gaat t weer snel!

Vandaag hadden we vrij en vertrokken Jim en Wessel weer naar huis. Vanmorgen dus vroeg opgestaan om nog even afscheid te nemen. Half uur te laat kwamen ze er aan, eventjes afscheid genomen en toen reden ze weg. Even Shirley beetje getroost en toen zijn we lekker naar de kamer gegaan. We hadden niet veel zin om iets te doen aangezien we weer alleen waren. De gezellige avondjes miste we meteen haha. Dus we zijn maar lekker in bed gaan liggen en hebben even op de computer gekloemelt.

Aangezien we nog niks hadden gegeten en we ook niks meer in 'huis' hadden zijn we even naar de winkel gereden. Broodjes gehaald en natuurlijk weer alles voor tosti's en niet te vergeten ijsthee :). Lekker een broodje en een reuze banaan gegeten en toen in bed gaan liggen met een film op. Love, wedding, marriage, hele leuke film! Maar ondertussen werd ik alweer moe dus meteen toen de film was afgelopen ben ik weer in slaap gevallen. Arme Shirley! Maar toch merk ik echt dat ik niet meer gewend ben om zo te masseren, echt vermoeiend!

Daarna eventjes met oma gebeld en toen hebben we alle afleveringen van goede tijden terug gekeken die we weer gemist hadden.

Ondertussen was trouwens van Jim (vriend van Shirley) de versnellingsbak kappot gegaan al op de hoogte van München. Dus die 2 stonden vast in München en moesten wachten op een leenauto voordat ze eindelijk naar huis konden. Ondertussen zijn ze weer onderweg naar huis.

Aangezien we vandaag niet veel hadden gegeten en ook vooral niet veel honger hadden zijn we net nog even onder tosti's gaan maken en hebben we daar in wat duitse roddelblaadjes gelezen. Net allebei een uur in bad gaan liggen met muziek en een boekje. Toen heb ik me toch echt even bedacht dat we t eigenlijk nog niet eens zo slecht hebben :). Heerlijk genoten dus en nog eventjes onze kamer opgeruimd.

Dadelijk lekker oogjes toe, snaveltjes dicht en lampje uit... Heerlijk!

Dikke kus voor jullie! x

Mama

Haha wat een verhaal,en jullie hebben inderdaad niet te klagen. En heb je die knapperd nog gezien?

Ik ga zo weer werken dikke kus van ons en likkie ,likkie van die twee xxx