FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 15

dagje 15, weer een werkdagje

ik had vandaag late dienst (11.00 tot 20.00) dus wekkertje ging pas laat maar toch nog een paar keer verzet om nog even te kunnen blijven liggen, hihi. Uiteindelijk toch maar opgestaan, skype aangezet en gezellig samen met mama erbij ontbeten :)

Om 10 voor 11 ben ik zoiets naar onder gegaan en bleek dat er vandaag maar 2 behandelingen in totaal opstonden en 0 bij mij en Shirley. Werd dus weer een saai dagje. Eventjes daar met z'n alle rond gehangen en toen ging Nadja roken en zijn we maar even meegegaan. Daar hebben we toch eventjes gelachen! We hebben een woord van hun gekregen (in het oostenrijks dialect) wat wij na 3 maanden moeten kunnen zeggen. Sorry jongens jullie houden t woord nog van me te goed want ik weet het weer niet meer. Nou wij ook wat woordjes gezegd en dat werd toch echt even hilarisch. Daarna zijn we met z'n 4e gaan eten maar echt gadverdamme. Sorry maar anders kan ik het echt niet noemen. Het waren nuddeln in een champignon saus met heel veel wilde paddenstoelen ofzo. Echt ik nam de eerste hap en t werd me al meteen slecht dus heb ik me mini gehaktballetje en komkommer maar opgegeten en snel boven nog een banaantje gegeten.

Toen kwam de moeder van Alice voor een manicure en pedicure. Shirley en ik moesten de manicure doen zodat ze konden zien hoe wij deze deden. Nadja was gelukkig tevreden :). Daarna kwam Alice naar me toe dat er een gast was van een meeting die tussendoor even een massage wilde of ik deze wilde doen. Ja natuurlijk, eindelijk iets te doen. Dus deze mevrouw half uurtje gemasseerd en weer fooi verdiend.

De tijd ging toen gelukkig al wat sneller, ondertussen was Henrique ook aangekomen en aangezien hij jarig was geweest had hij taart bij zich. Dus gezellig met z'n alle stukje taart gegeten en beetje gekletst. Daarna hadden Shirley en ik nog een opdracht gekregen om iets in de computer in te voeren dus dat hebben we gezellig samen gegaan en toen was het weer tijd voor pauze.

Het avondeten waren vanavond broodjes, had goed gesmaakt was alleen nog maar 1 broodje wat ik lustte dus weer erg weinig gegeten maar goed nog even in de spa verder achter de computer gewerkt en toen kwam Henrique vertellen dat ik ook om 19.00 uur mocht gaan aangezien er niks was toen en er geen mens in het hotel is. Dus samen met Shirley naar boven gegaan en snel de was gedaan.

Aangezien we al 2 weken geen schone handdoeken en beddegoed hadden gekregen hebben we ons vandaag daar maar zelf van verzien. Dus nu lekker weer een fris bedje!

Net nog even met mama en papa geskyped, en nog een boterham met soep gegeten. Nu nog eventjes goede tijden terug kijken en dan lekker slapen.

tot heel snel lieve mensjes, kus xxx

Reacties

Reacties

Mama

Hoi moppie,

Je bent vergeten te vertellen van de kaart! Denk eraan dat je genoeg eet en anders s'avonds effe lekker het dorp inlopen op zoek naar een lekker bakkertje,of op een terrasje ploffen. Ik hou van jou dikke xxx papa,Mama,Kyra en Darcy

Michelle

HoiHoi tirolertje haha

Nou eindelijk eens tijd gehad om je verhaaltjes terug te lezen! Erg leuk! Gelukkig dat het jullie bevalt, enja het eten haha overleven op de crackertjes met nutella. Jullie kunnen in elk geval lekker tosti's maken.
Heeel veeel plezier & tot app hihi
Geniet lekker van het weer hier komt het zonnetje maar heeeel af en toe een kijkje nemen!

Dikke kus xxx

Caressa

Zo... ik heb ook weer even het nodige leesvoer ingehaald ;-).
Ben blij dat het jullie zo goed afgaat! Gezellig dat die jongens even op bezoek zijn gekomen!
Ik kan trouwens even niet eruit halen wie 'het knappertje' is in vergaal dag 13 of 14.... Maar kan aan mij liggen haha, ik lees het misschien iets te snel.

Veel plezier nog en tot snel!

Dikke kus voor jullie allebei!

hub en elly

Hoi Fleur

Eindelijk een reactie van ons. Super dat het je zo goed bevalt. Leuk dat je elke dag weer een verslag maakt.
En ook nog leuke knullen tegen komt.
Hopenlijk heb je beter weer als ons, hier is het echt herfstachtig. Geniet van je tijd daar en veel groetjes Hub en Elly.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!