FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 16

Eventjes nog iets over gister wat ik was vergeten!!

Ik heb gister me eerste hele lieve kaartje van papa en mama gekregen! Ik zat samen met Henrique (mijn baas) aan de receptie van de spa toen de telefoon ging. Hij zei alleen voor Fleur? een roze? Ik wist niet wat er aan de hand was en toen zei hij opging ren maar snel naar boven er is een kaart voor je hihi. Toen wist ik al dat het van papa en mama was. Nou zooooo lief weer en die staat dus nu weer op mijn nachtkastje naast het kaartje van Anja. :)

Nu verder met vandaag.

Vandaag moesten Shirley en ik allebei al om 10.00 uur beginnen omdat we met Henrique hadden afgesproken. We kregen uitleg over lebenfeuer. Dit is een apparaatje wat je opplakt en wat 24 uur lang je hart meet en zo de gezondheid van je meet. Hier hebben we heel veel informatie overgekregen en uiteindelijk ook zo'n apparaatje. Dit plakken we morgenvroeg voor 24 uur op en we zullen zien hihi. Voor diegene die hier meer over wilt lezen: www.lebensfeuer.com

Toen we terug kwamen was het al etenstijd. Beata ging vandaag ook mee lunchen dus we zijn gezellig met z'n 3e gaan eten. Vanmiddag was het erg lekker. Was kip met mozarella, pesto en tomaat en daarbij ravioli gevuld met spinazzi (begin het langzaam te lusten) en ik dacht dat ik komkommer had maar het bleek courgette te zijn en zelfs dat heb ik gegeten!

Vandaag stonden weer bijna geen behandelingen op alleen dat we moesten oefenen. Shirley ging eerst pedicure bij Beata doen en toen had ik receptie. Ondertussen kwam nog een gast voor wenkbrauwen epileren en wimpers verven dus dat nog even gedaan en weer fooi verdiend hihi. Daarna heb ik pedicure bij Shirley gedaan en zij bij mij. Ondertussen was ook Nadja aangekomen en die had 2 pedicures bij de bazin en haar zus.

Weer beetje rondgehangen met Shirley en Beata en toen zijn we maar eens vers fruit voor de gasten gaan halen. Daar in de ijskast vonden we een doosje met heerlijke aardbeien dus deze hadden we ook meegenomen en ons plan was om de helft de gasten te geven en de rest zelf op de eten maar Beata vond ook dat we deze maar lekker zelf moesten opeten dus heerlijke aardbeitjes gegeten. O ja jongens ondertussen eet ik ook al druiven! Ik kom hier echt heel gezond van terug haha.

Daarna was het alweer etenstijd. Alleen was er vanavond niet zo veel te eten. Alleen wat Kip en sla. Dus maar beetje gegeten en snel op de kamer nog banaan gegeten. Toen hadden Shirley en Beata nog een massage en heb ik weer even receptie gedaan en alles al opgeruimd zodat we om 19.00 uur ook echt konden gaan.

Toen het eindelijk 19.00 uur was zijn we naar boven gerend snel omgekleed en als een gek naar de winkel geraced om nog boodschapjes te halen want we hadden weer niks meer haha. Nog een bakje sla meegenomen en lekker de sla met knäckebrot gegeten. (aangezien ze hier geen crackers hebben)

O ja bijna weer iets vergeten. Ik was vandaag aan t werken en opeens had ik een hele grote vlek op me knie. Geen idee wat het was maar het was groot en zag vies uit dus even andere broek aangedaan en dan maar straks wassen. Bij de winkel anti vlekken spul gekocht flink erop gesmeerd en toen het was ingewerkt moest ik het snel in de wasmachine gooien dus ik zeg tegen Shirley ik ren snel even maak jij me dadelijk maar open. Dus ik ren naar beneden ren bijna het knappertje van de trap af, kom ik onder heb ik dus mijn kaartje niet bij me en zonder kaartje kom je geen enkele personeelsruimte binnen. Dus ik ren weer naar boven langs de knappe jongen. Boven aangekomen kaartje gepakt, weer naar beneden gerend, langs de knappe jongen. Broek in de wasmachine en die hele la volgegooid met waspoeder omdat ik niet wist ik welke hij moest haha. Dus toen kwam ik voor de 4e keer langs de knappe jongen en toen heeft hij me toch even flink uitgelachen. Met een knal rood hoofd naar boven doorgelopen haha.

Na anderhalf uur was de wasmachine nog steeds niet klaar maar bleek alleen dat ik beetje te veel waspoeder erin had gegooid, je zag alleen maar schuim en een beetje broek hihi. Shirley en mama vonden het natuurlijk dom maar ja ben niet voor niks blond :). Naja in elk geval net was me broek netjes schoon en zonder schuim uit de wasmachine gehaald dus jongens zo erg was t niet.

Nu wil Shirley goede tijden kijken want ze wil dadelijk nog gezellig film kijken dus ik ga stoppen,

tot morgen lieve mensjes, kussssssssssssss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!