FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 17

Vanmorgen vroeg opgestaan aangezien Shirley en ik vandaag onze lebensfeuer dingen gingen opplakken. Dus verzorgd en toen bij elkaar opgeplakt. Één rechts onder het schouderblad en één onder de linkerborst deze moesten we dan aansluiten. Dan het knopje induwen en toen begon het lampje te branden dus was hij geactiveerd.

Ik moest nog even onze lekkerste eisthee gaan halen dus Shirley dr autootje gepakt en eventjes eisthee gehaald en ook nog ingepakeerd geworden door 2 domme oostenrijkers. Naja er toch weer veilig uitgekomen en terug naar t hotel gereden. Daar skype aangezet en ontbeten samen met papa en mama :)

Om 11 uur ben ik naar de spa gegaan. Vandaag helaas nog steeds niet veel te doen maar Beata ging me de lympfedrainage leren zodat ik deze vanmiddag kon doen. Dus samen met Beata gaan oefenen en ging erg goed! Dus weer iets erbij wat ik mag doen!

Ondertussen was het alweer lunchtijd dus zijn we met z'n 4 gaan lunchen. Vandaag was er worst (curryworst zonder curry) met aardappels en salade. Had me erg goed gesmaakt. Shirley en ik zijn toen nog even naar de kamer gegaan, Beata onder de zonnenbank en Nadja hmmm ja die is ook ergens heen gegaan haha.

Om half 1 moesten we weer beginnen maar er was nog niks te doen. Alleen kregen we te horen omdat er zo weinig te doen was dat Beata naar huis kon en dat Shirley de andere lympfdrainage over mocht nemen dus ik heb het Shirley dan weer voorgedaan.

Ondertussen was het tijd voor het balance pakket. Dit is een pakket met een beenpeeling, beenlympfdrainage en een lotion. Het was moeder en dochter en dit werd dus in de duo ruimte gedaan. Ik had de moeder. Erge leuke vrouw. Alleen al bij de peeling begon het ze werd knalrood op haar benen en kon er absoluut niet tegen als ik haar voeten aanraakte dus die begon al keihard te lachen. Toen hadden ze gedoucht en gingen we met de lympfdrainage beginnen. Ze kregen een handdoek met een geur over de ogen voor de ontspanning maar deze vloog al na 2 minuten eraf en ging ze ook fijn bekijken hahaha. Naja ongeveer op de helft springt die vrouw me toch uit de stoel, brabbelt wat en weg was ze. Shirley en ik allebei t lachen en ging die vrouw blijkbaar naar de wc dus ik even naar receptie gelopen waar Nadja ook keihard begon te lachen omdat die vrouw halfnaakt langsgerend was. Naja uiteindelijk kwam mevrouw terug en konden we t afmaken. Ze was gelukkig erg tevreden haha.

Toen ik uit deze behandeling kwam was er nog een massage voor mij bijgekomen. Bleek alleen niet zo'n leuke vrouw te zijn. Naja ze begon al meteen te zeuren voordat ze in de stoel lag. 20x tijdens de massage begon ze wat te brabbelen maar uiteindelijk werd ze rustig en achteraf vond ze het een super massage!

Het was weer tijd voor t avondeten alleen helaas was het hetzelfde als vanmiddag alleen dan nu met aardappelsalade. Toch weer gegeten en had nog goed gesmaakt. Er hangt nu sinds kort een lijst op waar je op kunt schrijven wat je wilt eten en daar hebben we vandaag toch echt even schnitzel mit pommes opgeschreven!

Daarna nog even naar de spa gegaan maar we mochten van Nadja al vrij snel gaan en toen hebben we ons omgekleed en zijn we een stukje gaan wandelen. (beetje dat apparaatje voor de gek houden en hem wijs maken dat we dat elke dag doen hahahaha) Onderweg kwamen we langs de grote, heerlijke M. Jullie kunnen t al raden, aangezien we niet zoveel gegeten hadden hebben we ons toch zo'n heerlijke hamburger gepakt en onder t wandelen opgegeten. Ja slecht, slecht, slecht ik weet het! Onder het wandelen begon het opeens flink te stormen dus snel doorgelopen en naar de kamer gegaan.

Net met mama en papa geskyped en nu nog filmpje kijken en dan slapen met ons geweldig apparaatje wat jeukt! Hopelijk toch lekker slapen, dikke kus tot heeeeel snel lieve mensen

en dankjewel voor al jullie lieve reacties!

Reacties

Reacties

Mama,

Hoi Fleurtje,

Het is nu 5.00 uur en jouw hondje heeft geen zin meer om te slapen,dus ben ik opgestaan.
Maar nu ik beneden je verhaaltje begin te lezen komt ze op mijn arm om verder te slapen,zou ze verwend zijn? Nee toch hè.

Nou ik ga weer verder slapen tot straks op Skype dikke is mama xxx

Mama,

Haha kijk wat ik schrijf dikke is mama,dus dikke kus mama

Stannie

Hoi Fleur,

Zit rustig alleen thuis en heb je laatste
reisverhalen gelezen zodat ik weer helemaal op de hoogte ben. Wie is die knapperd, een jonge Oostenrijker ? Trouwens zit hier niet meer rustig alleen net ging de bel en Jac en Caressa zijn weer thuis, eerder dan verwacht dus gedaan met de rust. Gezellig dat jullie bezoek hadden het voordeel als je iets korter bij huis bent, komen meer mensen aanwippen. Hoop dat jullie beter weer hebben dan hier, hier giet het. Nog veel plezier op jullie stage.

groetjes dikke knuffel Stannie en aanhang.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!