FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 18

Vandaag al dagje 18, het gaat echt snel!

Vanmorgen moest ik al om 10 uur beginnen maar eerst even het apparaatje van ons losgemaakt wat die stickers begonnen toch te jeuken! Dat eraf halen deed pijn en er bleef zo'n vies vetsig papje achter. Bah, naja ik ben maar naar het werk gegaan en was vanmorgen alleen met Henrique. Die was vanmorgen geloof ik met het verkeerde been uit bed gestapt..

Naja na een uur gezeur te hebben aangehoord kwam gelukkig Shirley en werd het gezeur een beetje verdeeld over ons 2. Gelukkig kwamen de vrouwen van gister de lympfdrainage vandaag weer. Nu voor een gewone massage. Trouwens wat ben ik blij dat ik gister niet tegen de vrouw had gezegd dat het moeder en dochter waren want omg. Het waren zussen en die van mij (de moeder wat ik dacht) had nog kinderen van 8 en 11 oepssssssssss.. Naja deze mensen weer lekker gemasseerd en ze wilde daarna nog een gezichtsbehandeling dus deze heb ik ook even gedaan.

Daarna was het weer tijd voor de lunch. Dat was vandaag vet met vlees (80% puur vet) en lekkere gebakken aardappeltjes en natuurlijk zoals elke dag weer lekker komkommertje. Eventjes gegeten en toen weer op naar het werk.

Eventjes de kamers opgeruimd en toen kwam een mevrouw die een gezichtsbehandeling wilde dus even alles klaargemaakt en toen weer een gezichtsbehandeling gedaan. Heb nog nooit zo'n ontspannen lappe popje gezien. Echt bij elke beweging die ik maakte ging ze mee hihi.

Toen vroeg Henrique de decoratie een beetje wou opfleuren naja dat eventjes gedaan en toen moest ik met Henrique mee naar het keukentje (in de spa). Daar hangt een bord op met alle informatie voor de therapeuten. Hier kreeg ik wat vragen over zodat hij wist hoeveel ik hier al van wist. Hier was hij erg tevreden mee :)

Hier moeten de gasten altijd een boekje invullen met informatie over zichzelf. Zoals hoe ze zichzelf voelen, of ze allergieën hebben enzo. Dit moest ik van Henrique over mezelf invullen en hij deed dat ook over zichzelf en dan moest ik met hem een rollenspel doen hoe ik dat met een gast doornam. Best hilarisch om dat zo onderling te doen en ook nog opletten dat je goed duits spreekt. Nou het ging eigenlijk best goed! Nog even verkoopsgesprek met hem geoefend en toen was het weer tijd voor de volgende massage!

na de massage was het tijd voor het avond eten. Vandaag kregen we toast met ham en kaas overbakken was erg lekker! en de knapperd zat er ook maar hij word steeds minder leuk. Hij is zooooooooooo onvriendelijk. Zelfs tegen zijn directe collega's. Raar persoon!

Nog even uurtje werken en heb ik alles voor morgen voorbereid omdat morgen een druk dagje is!

Lekker naar de kamer gegaan en met mama geskyped. Net in een lekker warm bad gelegen aangezien ik erg veel pijn in me onderrug heb sinds 2 dagen. Nu lekker in me bed kruipen en film kijken

tot snel hele lieve mensen thuis! Kusssss!

Reacties

Reacties

Mama

Zie je toch maar weer mooi ben je van binnen,die buitenkant zegt niet alles. Nou met die mevrouw lappenpop,had je dus een perfect examenmodel gehad.
Wat goed dat je alles met Henrique goed gelopen was,was zijn slechte zin misschien ook meteen weg.
Nou ik ga zo werken na en slechte nacht me Darcy xxx

Anja

Oepsie, gelukkig heb je niks over 'moeder' en 'dochter' gezegd hahahaha! De ene zou blij zijn, de andere helemaal niet !
Fijn dat je de Test goed doorstaan had !

Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!