FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 19

Vanmorgen om 9.45 ging de telefoon. Ik met mijn verslape hoofd nam dus niet zo vriendelijk op en het bleek Henrique te zijn. Beatá was ziek en ik moest om 10 uur beginnen. Ja natuurlijk! Dus hup hup uit bed en snel verzorgd. Maar uit protest dat ik zo laat werd gebeld toch even me haartjes gestijld.

Toen naar beneden gegaan en meteen alles klaarmaken voor de massages. Mijn eerste gast was een stamgast. Hele leuke man alleen echt onverstaanbaar. Hij kwam uit zwitserland en sprak heel snel en heel onduidelijk. Naja Nadja had hem achteraf even verteld dat ik niks van hem verstond en hij kon er wel mee lachen en ging oefenen op beter verstaanbaar duits zodat hij bij de volgende behandeling beter met me kon kletsen. Want deze meneer wilde meteen weer terug voor een massage bij mij! Erg leuk!!

Toen ik mijn gast voor de 2de massage zag raakte ik in shock. We hadden allemaal tegelijk een massage en zoals iedereen dacht kreeg Henrique de zware, gespierde, grote man. Maar nee hoor Henrique kreeg een klein iel ventje en die beer van een vent... Ja hoor die kwam bij mij. Die man keek zijn vrouw aan met zo'n blik van dit ga je niet menen gaat die me masseren? Naja hij liep met me mee en de massage kon beginnen. Gewoon door die blik van hem wou ik een super massage geven dus heb ik met al mijn krachten gemasserd en was ik na 20 minuten dan ook echt BEK AF! Hem even laten rusten en toen ik terug kwam zei hij Bohhhh had echt nooit verwacht dat zo'n kracht uit jou kon komen. Wat heb jij super gemasseerd! Nou geeft toch een heerlijk gevoel. Hij gaf me ook nog veel fooi waarbij hij zij dat ik het dubbel en dik verdiend had dus echt een heerlijk gevoel :)

Daarna was het lunchtijd. We liepen van de spa naar de keuken en al van ver af roken we de knoflook! Het waren nuddeln met pesto, vond het persoonlijk niet zo lekker was echt te veel knoflook gewoon maar goed.

Weer verder gegaan in de spa en nog gemasseerd maar verder niet veel interessants gebeurd!

De volgende massage was daar integen weer heel interessant hahaha. Nou gister stonden deze massages op een naam ingeboekt en die waren door de receptie veranderd op weer een andere naam. Daar begon t al mee dat we t niet meer snapte maar het bleken 2 mannen te zijn die 'apart' sliepen. Maar al gauw kregen we t idee dat de aparte kamers waren geboekt voor de vrouwen ofzo voor de gek te houden. Hele aparte mannen waren dat. De een moest Shirley masseren en ik de ander. Nou goed ik die meneer gehaald en de massage kon beginnen. Hij kwam voor een rugmassage dus elk normaal persoon gaat dan op de buik liggen. Nee deze meneer vond het een goed idee om op de rug te gaan liggen. Dus ik vroeg die meneer of hij wilde draaien waarop hij antwoorde dat hij dacht dat de stoel hem ging masseren. Nee meneer ik masseer u. Okee die man begon het langzaam te snappen en hij vertelde dat hij nog nooit eerder een massage had gehad en dat hij de massage cadeau had gekregen van zijn 'zakenpartner' de andere meneer. Naja 25 gemasseerd en geen minuut stilte geweest. Ik weet echt alles van die man behalve hoe t nu zit met die ene man. Haha, naja opzich wel grappig.

Daarna was het weer etenstijd. Nuddeln met rijst!? Ja echt.. Raar he? Vonden wij dus ook maar goed had wel redelijk gesmaakt maar toch allebei niet zo veel gegeten. O ja trouwens door Shirley zat ik tegenover de knappe jongen met eten! Maar helaas zelfs dan kan er bij hem geen lachje of hoi vanaf bleh!

Nog even uurtje gewerkt en o ja er is vandaag een nieuw meisje bij ons komen werken, Tatjana. Apart type maar goed dat zullen we nog wel snel genoeg zien!

Toen naar de kamer gegaan omgekleed, was in de wasmachine gegooid en lekker gaan eten. We gingen eten bij een restaurantje waar we met papa en mama lekker sla zijn gaan eten. Nou na 20 minuten daar te hebben gezeten en echt gewoon te worden genegeerd door de obers zijn we opgestaan en weggelopen. Toen maar weer naar de favoriete italiaan gelopen waar we een lekker schnitzel met frieten hebben gegeten waar we al zo lang zin in hadden! Gezellig terug gelopen nog even met mama en papa geskyped, dadelijk goede tijden terug kijken en dan slapen

een hele dikke dikke dikke kus voor jullie!

en nog een keertje o ja, voor ik het vergeet ik had vandaag van opa en oma een heel lief kaartje gekregen! Aangezien weer Henrique het kaartje had aangenomen wou hij me niet geloven dat die kaartjes van de familie kwamen en dat ik geen geheime liefde haha. Hij pest me er nu mee dat ik iets heb met Rafael van der Vaart. Nou daar heb ik persoonlijk niet zo'n problemen mee..

nu echt een dikke kus en tot snel

Reacties

Reacties

Mama

Hoi moppie,

Heb je verhaaltje weer lekker bij het ontbijt gelezen.ik ga nu effe werken ,en jullie geniet lekker van jullie vrije dag. Die hebben jullie deze week echt verdiend.


Xxx Mama,Papa,Kyra en Darcy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!