FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 20

Deze keer begint mijn verhaal t s'nachts..

Het was rond half 2 en we konden niet slapen dus waren nog het lezen tot we opeens geren hoorde.. Het klonk alsof hij van de kamer boven ons kwam maar dit is Shirley's kamer dus dat kon eigenlijk niet maar omdat het na een hele tijd nog niet ophield is Shirley toch maar naar boven gelopen om te gaan kijken. Ik ging hier op de gang wachten om te kijken of ik iets zag. Shirley naar boven en toen hoorde we een schreeuw, een deur dichtgegooid worden, iemand rennen en toen weer keihard een deur.. Nou ik kreeg t spaans benauwd en Shirley kwam dan ook snel aangelopen maar ook op etage 2 was er niks te zien. Toen hoorde we iemand de trap afrennen maar er kwam niemand langs!? Best raar aangezien hier maar 3 etages zijn. naja nog even op de gang gekeken en toch maar weer de kamer op maar het geluid leek nu ookal dichterbij te komen en leek alsof het al van deze etage afkwam. Aangezien ik op dat gebied echt een schijthuis ben mocht Shirley van mij niet meer de deur openmaken om te kijken haha. Uiteindelijk heeft ze toch nog eens gekeken maar er was niks meer en het geluid hield op dus zijn we nog maar even gaan lezen om weer moe te worden.

Toch nog lekker geslapen en pas om 1 uur wakker geworden :). Toen zijn we opgestaan en hebben we de kamer echt een grote schoonmaakbeurt gegeven. Shirley is zich toen boven gaan aangekleden en ik hier en heb toen even met mama geskyped en ontbeten. We zijn toen boodschappen gaan doen. We hadden echt 3 zakken lege flessen vol dus het werd tijd om deze in te leveren dachten we. Blijkt hier in oostenrijk nergens statiegeld op te zitten?! Rare mensen hier.. Naja weer 1000 flessen eisthee gekocht en voor de rest de standaard dingentjes. We waren ook nog op zoek naar een tankstation voor de auto ergens te poetsen maar ook dit is vrij onbekend bij deze mensen blijkbaar.. O jaa onderweg naar de winkel rende opeens 3 kleine hertjes over! Zoo leuk om te zien!

Weer terug naar de kamer, even gecomputerd en toen was het al tijd voor het avondeten. We hadden ons weer een lekkere salade gehaald met een broodje. Had erg goed gesmaakt. O ja en nog lekker een tosti gemaakt want daar had ik toch echt even zin in.

Net een hele leuke film gekeken, nu wachten totdat goede tijden is geladen en dan dat nog even terugkijken! Verder vanavond niet meer zoveel doen. Ik heb namelijk een heerlijke stand van me bed ontdekt. Als je aan een hendeltje trekt komt er een knik in je bed echt heerlijk voor tv te kijken.

Vandaag dus niet zo'n lang verhaaltje.

Hele dikke kus voor jullie!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!