FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 22

Vandaag een dagje helemaal alleen vrij

Dus eerst heeerlijk uitgeslapen tot shirley op de deur klopte. Oepsss het was al 12 uur en we zouden samen gaan lunchen. Snel uit bed gesprongen en aangekleed en samen gaan lunchen. Nou als ontbijt had ik dus weer die spinazzi dingen :( Waarom herhaalt dat zich steeds en de pizza niet? Naja daarna weer naar de kamer gegaan en toen alles bij elkaar geraapt en gaan wandelen, Rondje door het dorp of stadje of hoe je t ook wilt noemen. Even naar de dm (waar ik mij heel goed vermaakt heb haha met al die kleine prulle hebbendingentjes) naja nog even in wat winkeltjes gekeken en nog even de boodschapjes gedaan. Tenminste de dingentjes die ik kon dragen want ik ben vanmorgen opgestaan met spierpijn haha.

Na 2 uurtjes was ik weer terug op de kamer en kwam mama ook thuis van het werk dus ben ik lekker met me laptop en me ipad in bed gaan liggen en hebben we gezellig gekletst. Ondertussen nog spelltjes gespeeld op de ipad maar de tijd kroop voorbij, zo alleen:(.

Langzaam, heel langzaam kroop het klokje naar half 6 en dan had ik weer met Shirley afgesproken voor te gaan eten. Dus om 5 voor half naar beneden naar de spa gelopen en haar even geholpen met opruimen en toen gezellig weer gaan eten, Spagetti carbonara. Iedereen denkt nu jamjam. Nou ik ben een van de enige die dat niet denkt want daar hou k niet zo van. Maar goed ik heb t gegeten, ik eet nu bijna alles wat ik normaal thuis echt zou laten staan dus pluimpje voor mezelf. Henrique kwam ondertussen nog zeggen dat Shirley maar tot 19.00 uur hoefde dus nog maar een uurtje alleen joehoeee.

Terug op de kamer heb ik besloten om nog eens naar de winkel te lopen om iets lekker te drinken voor vanavond te halen. Dus weer bergje af, malibu, cola en chips gekocht en weer het bergje op gelopen. Even op Shirley gewacht en toen kwam ze binnen. Fleur fleur kom we moeten hiernaast wc papier van de kamer halen en dan kunnen we die kamers ook even zien. Hihi! Erge mooie, grote kamers. Daarna zijn we samen op bed geploft met onze laptop en ipad. Allebei even nederlandse programma´s terug gekeken!

Net nog even in bad gaan liggen want ik had vandaag vanilla, rozenblaadjes badspul gekocht dus nu een heerlijk zacht huidje. Nu nog even genieten van ons glaasje malibu (met cocos snippers, het is een litimed edition haha) en dan lekker slapen.

Dikke dikke kus en tot morgen lieve mensjes!

Reacties

Reacties

Rosi

Hoi Meis..
Ja de tijd vliegt echt niet snel om als je alleen vrijhebt.
Beetje dom van Henrique..Jullie hadden best samen vrij kunnen hebben.
Maar geweldig Fleur...je hebt je toch vermaakt..
xx

Mama

Het was weer gezellig op Skype xxx.
Hopelijk slaap je vanacht beter schat.
Dikke knuffel van ons allemaal xxx

Mirjam

De groetjes van het geheugen van een visstick. Fijn weekend, Mirjam

Mama

Haha er was nog wel een gebraden visstick.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!