FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 23

de tijd vliegt om!

Vandaag moesten Shirley en ik allebei om 10 uur beginnen. We hadden meeting met Henrique over de standards. Eerst even terras klaargemaakt en toen naar de meeting gegaan. Duurde erg lang en geen nieuwe dingen dus ik moest me gaapjes inhouden maar goed toen we eindelijk klaar waren konden we meteen weer zitten blijven en kregen we uitleg over een bepaalde massage. Dit is een massage voor botten recht te zetten. Erg interressant en ook even zelf mogen masseren en daarna ook zelf gevoeld. Voelt heel apart aan.

Toen was het tijd voor te lunchen. Gezellig met z'n 5e gaan lunchen. Tatjana en Nadja gingen al eerder weg om nog te roken en toen hebben we nog een hele tijd gezellig met Henrique gekletst. Erg gezellig haha.

Het was weer tijd om verder te gaan met oefenen. Elkaar nog even gemasseerd en alles opgeruimd en toen zijn we de honingmassage met Nadja en Tatjana gaan doornemen. Eerst ging Tatjana liggen en deed ik met Nadja samen de massage. Dit is een hele lichte massage met maar 3 verschillende grepen dus niet zo moeilijk haha. Daarna mocht ik gaan liggen en konden Shirley en Tatjana op mij oefenen. Echt wat een heerlijke massage is dit! Was bijna t slapen.

Hierna kwam er eindelijk langzaam wat leven in de spa. Ik had een vrouw voor een massage maar ze wilde ook even geepileerd worden. Maar dit had mijn lieftalige collega weer zo dom ingepland dat ik maar 10 minuten pauze had. Hartelijk dank nog :). Dus ik had geen tijd om te eten dus maar even die massage gedaan en op de kamer even een knäckebröt gegeten. We moesten daarna nog een uurtje niks doen en toen was de werkdag gelukkig al om!

We zijn toen nog maar even naar de McDonalds gereden en daar lekker gegeten. Net nog even de was gedaan maar een of ander stom persoon had onze was in de droger gegooid en DIT MOCHT DAAR NIET IN! Dus morgen word het in de broek proppen, tenminste als die nog past. Pff sommige mensen... Naja ik ga denk ik maar nog even in bad liggen en dan lekker vroeg me bedje in!

De komende dagen kan het zijn dat de verhaaltjes wat later komen aangezien we vanaf morgen bezoek hebben van de lieve mama van Shirley!

Dikke kus allemaal <3

Reacties

Reacties

Marjo

dag Fleur,
Het is weer elke dag genieten van je belevenissen. Er zijn mensen van zeer veel pluimages op deze wereld en jij komt er heel wat tegen. Zoals Anita al zei: mooi van buiten wil nog niet zeggen ook mooi van binnen! Of zoals een oom van mij ooit eens zei: van buiten mooi als een roos en van binnen een meurende drekskiebel. (sjun Hollendsj wa!). Lieve schat, beterschap met je rug en vooral genieten van alles! Marjo xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!