FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 24

Vanmorgen moest ik om 10 uur werken.

Shirley heeft deze week vrij aangezien ze bezoek heeft dus ik moest ik alleen met Tatjana en Nadja werken. Hier had k niet zoveel zin in, aangezien er niet veel behandelingen opstonden. Maar gelukkig werd het een heel gezellig dagje.

Eerst had ik om half 11 samen met Tatjana een duo massage. Daarna even alles opgeruimd en toen was het al lunch tijd. Eerst nog even met hun samen naar buiten zodat ze konden roken en toen vloog Shirley langs omdat haar mama was aangekomen. Wij zijn toen naar binnen gegaan en eten gaan opscheppen. Dit was nuddeln met saus en asperges in een bak gegooid. Naja ik ging net aan tafel zitten toen Shirley me kwam halen om even hoi tegen iedereen en de hondjes te zeggen. Even daarheen gegaan en toen verder gegeten.

Daarna mocht ik gaan liggen voor een aromakerzen massage want Tatjana moest deze oefenen. Vond ik natuurlijk geen probleem en was erg lekker! Toen ben ik bij Nadja een gezichtsbehandeling gaan doen zodat ze kon voelen hoe ik dat deed. Hier was ze erg tevreden over. We zijn toen nog samen alle producten doorgegaan. Ze werken hier met babor en daar werken we op school ook mee maar hier hebben ze veel meer verschillende lijnen. Dus toch nog veel te leren.

Toen we daarmee klaar waren stond er nog steeds niks van massages op en begonnen we ons een beetje te vervelen dus ben ik Nadja nog maar een pedicure gaan doen. Ook hier was ze tevreden over en we hadden weer een uurtje om.

Ondertussen was het langzaam tijd voor mij om een half uurtje pauze te houden. Aangezien de moeder van Shirley er is, gaan we s'avonds wat eten dus ben ik niet gaan eten maar ben ik even op de kamer met mama gaan skypen. Daarna had ik nog een rugmassage van een hele vreemde vrouw. Ze was al de hele dag in de spa en vroeg steeds de meest rare dingen maar goed ze ging dus mee voor de massage en die vrouw stonk echt naar vis. Net alsof ze in een visbak die schoongemaakt moest worden was gevallen. Bah! Dus ik was klaar met de massage, en dan laat ik de gasten altijd even rustig liggen, en zeg tegen Nadja en Tatjana Bohhhh die stinkt naar vis dus allemaal t lachen komt die vrouw aangelopen hahaha. We konden echt even niet stoppen met lachen!

Daarna heb ik alles opgeruimd en mocht ik gaan. Snel even afgedoucht en toen lekker een pizza gaan eten! We waren allemaal moe dus weer terug naar de kamer gegaan.

Ik ga nu slapen want ik ben dood op!

hele dikke kus en tot snel!

Reacties

Reacties

Mama

Hoi moppie,

Ik hoop dat je lekker geslapen hebt. Hier is het al druk voor de straatmarkt,het iis droog maar brrrr koud!
Tot zo op Skype xxx

Michelle

Ook hier is get ergg rustig, Babor lijn blijkt idd heeel veel meer te zijn dan die 'simpele' lijn van school. wel erg leuke behandelingen hebben jullie!
Heel veel plezier nog xxx

Caressa

Booooooh, wat zijn jouw verhalen lang!!! Wel leuk om alles te lezen hoor ;-).
Hoe kun jij trouwens spierpijn krijgen terwijl je bijna elke dag een massage krijgt :-P hahaha.
Maar ze te lezen, heb je het enorm naar je zin. Houden zo!!!
Dikke kus, Caressa
Ps: tot op msn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stannie

Hoi Fleur,

Er is al weer een week voorbij en ik vind het leuk om aan het eind van de week je verhalen te lezen. Je hebt deze week weer de nodige dingen meegemaakt. Die leuke jongen blijkt dus toch niet zo leuk te zijn, zie je maar weer een leuk uiterlijk is ook niet alles. Ik verheug me erop als je weer thuis bent dan kun je de massages die je geleerd hebt op mij uitoefenen. Veel plezier deze week met Shirley en haar moeder.

Groetjes en dikke knuffel Stannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!