FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 25

Vandaag is t moederdag dus iets vroeger opgestaan om even met mama te skype en haar toch even verrast met een klein cadeautje via skype. Vond ze natuurlijk erg leuk!

Daarna even ontbeten en weer op naar het werk. Ik was helemaal alleen van 10 tot 13 uur. Geen mens in de spa dus dit duurde eeeeeeeeeeeeeeeeuwen! Naja even voor school gewerkt en toen ging t gelukkig iets sneller.

Had toen even pauze en ben toen weer even gaan skype met mama omdat ik me verveelde. Daarna kwam gelukkig Beata. Met haar wat rondgehangen en de tijd ging maar niet om. Dus haar even de wenkbrauwen gedaan en toen kwamen gelukkig 2 mensen voor een massage.

Ondertussen was t 6 uur en mocht ik gaan. Ik ben toen met Shirley even in de keuken gaan eten. Dit was trouwens echt raaaaaaaaar! maar goed.

Omgekleed, was gedaan en toen naar de mama van Shirley. We zijn toen nog samen naar de italiaan gegeten voor de kleine honger. Daar lekker een soepje en knoflookpizzabrood gegeten hmmmm was heerlijk.

Nog even mee naar de bauernhof en toen lekker naar de kamer. Nog even gelezen en als een blok in slaap gevallen!

kus

Reacties

Reacties

Mama

Het cadeautjes was super, dank je wel meid xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!