FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 26

Vandaag weer een dagje werken van 10 tot 19 uur

We waren vandaag met z'n 5e in de spa. Nadja, Tatjana, Beáta, Henrique en ik en voor wat? Ik vraag t me af. Was alleen op 1 punt slecht gepland want daar waren 5 massages tegelijk maar voor de rest gewoon nauwelijks iets doen. Dus even die massage gedaan en me toen met Beáta terug getrokken in een behandelkamer om iets te 'oefenen'. Gelukkig is zij een hele lieve vrouw waar je mee kunt lachen dus was het toch gezellig.

Toen wilde Henrique weer een meeting over de standaards houden. Pff ben hier bijna een maand en heb dit hier elke week al gehad. Dus weer 2 en half uur gesproken over hoe ik een handdoek moeten vouwen pffff. Naja toen dit ook eindelijk om was ben ik nog eens met Beáta gaan oefenen en toen was het tijd om te eten. Maar aangezien ik had afgesproken met Shirley samen te gaan eten ben ik even naar de kamer gegaan. Even geskyped met mama aangezien ik daar s'avonds nu vaak geen tijd voor heb.

Aangekomen in de spa mocht iedereen naar huis en moest ik alleen met Nadja de spa sluiten. Tijd tikte natuurlijk weer niet voorbij maar het was eigenlijk best gezellig met haar!

Daarna snel verzorgd en gezellig met Shirley en de rest bij de McDonalds gaan eten. Toen weer naar hun kamer gegaan en daar tv gaan kijken.

Terug op de kamer ben ik meteen als een blok in slaap gevallen want poeh wat was ik moe hihi.

Dikke kus

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!