FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 27

Vandaag lekker een dagje vrij om iets te gaan doen met z'n 4e!

We lagen nog lekker in ons bedje te slapen toen we een bekende blaf hoorde. Shirley en ik keken ons aan en allebei tegelijk. Princess en Django! en ja hoor ze zaten voor het hotel te wachten tot wij eens wakker werden hihi. Snel aangekleed en toen zagen we hun met Henrique praten haha. Shirley was boven dus belde me meteen op. Naja snel weer verder aangekleed en naar hun toe gegaan. Bleek niet zo veel interessants geweest te zijn.

Daarna zijn we gezellig iets gaan drinken hier tegenover. We zaten lekker ontspannen iets te drinken toen door de wind de parasollen omvielen haha. Daarna hebben we nog even gewacht omdat ze zich in het volgende hotel moest inchecken. (dit hotel is hier 2 huizen ernaast dus heel handig)

Toen ze daar ingecheckt waren zijn we met de auto naar een berg gereden. Daar hebben we een stukje gelopen en lekker boven op een berg van het uitzicht genoten. Erg mooi!

Toen we ook daar weer genoeg van hadden zijn we terug naar Saalfelden gereden om daar weer lekker bij la piaza neer te ploffen en een lekker knoflookpizzabroodje te eten. We waren al een paar dagen op zoek naar kaiserschmarrn maar dit kreeg je dus nergens. Dus we vroegen dit even na bij la piaza. Nou deze hele lieve man bood ons aan om vanavond terug te komen en dan zou de baas dit speciaal voor ons maken. Nou tegen dat konden we natuurlijk geen nee zeggen.

We zijn nog op een terrasje gaan zitten en nog iets gedronken. Nog eventjes door een winkeltje gelopen en toen terug naar hun kamer om even te relaxen want we waren toch wel een beetje moe.

Na onze relax time en speurtocht door het kleine hoteltje zijn we weer terug naar la piaza gegaan voor onze kaiserschmarrn. Nou ik kan jullie vertellen HEEEEEEEEEEERLIJK! maar zo veel! Ik heb er gewoon buikpijn van. We hebben deze meneer maar gevraagd of we het mee mochten nemen want het was zo lekker! Daarna hebben we nog allemaal een lachkik gehad, geen idee waarom maar alles was opeens heel grappig hihi!

Nu lekker op bedje uitbuiken en hopelijk doet stomme skype even meewerken want ik wil nog even met mama skype! Naja slaap lekker lieve mensjes

O ja het regent hier nu ook :(

Dikke dikke kusssssssssss

shir

ik vind het gezellig met jou:) En je bent super grappig als je in je slaap tegen mij begint te praten over dat '' PFF je echt slapen moet nu'' dat je in je slaap begint te drinken en dat je terwijl je slaapt met je ogen open me ligt aan te gapen!! hihihi geweldig:D
xxxxxxxxxxxxxxx

Mama

Jammer dat skype niet gelukt is maar we hebben wel lekker gebeld. Veel plezier in salzburg en slaap lekker prinses xxx. Ja shirley dat kan fleur goed in haar slaap praten,ook als ze niet slaapt heeft ze mama geerfd. Xxx jullie tweetjes

Anja

O jee, wat zat er in die kaiserschmarn, dat jullie zo'n lachkik hadden ???????

Veel plezier meis!

O ja en kijk uit hè met wat je zoal in je slaap vertelt ;) ! Hihihi

X