FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 29

Vandaag weer een werkdagje.

Eigenlijk moest Shirley vandaag ook werken maar we werden gister gebeld dat ze nog vrij had en dat ik van 11 tot 20 uur moest werken. Naja vanmorgen ging alweer erg vroeg de telefoon om me er nog eens aan te herinneren. Uhh mensjes ik ben wel blond maar niet dom :)

Maar goed vandaag naar t werk gegaan en er was alweer helemaal niks te doen. Ja 1 massage om 16.00 uur. Dus heel eerlijk gezegd had ik daardoor een beetje slechte zin. Het is niet leuk om te werken als er niks te doen is.

Beáta heeft me vandaag de voetreflex eens uitgelegd en ik heb bij haar geoefend maar ook dit duurde niet lang. Beetje van alles niks gedaan en ik mocht gelukkig langer pauze houden. Dus in me eerste pauze gezellig samen met iedereen tosti's gegeten en in me 2de pauze lekker met lieve mama en papa geskyped, wat mis ik hun toch :(.

Om 19.00 uur kwamen eens de eerste gasten aan de receptie dus deze even geholpen en toen kwamen Shirley met Rosi en Orlyn even zwemmen. Ondertussen heb ik alles opgeruimd, ben ik me gaan omkleden en ben ik al met Rosi terug naar de hondjes gegaan.

Daarna kwamen Shirley en Orlyn en hebben we er nog een lekker lui avondje van gemaakt. Orlyn en Shirley nog wat filmpjes op de ipad gekeken en Rosi en ik half geslapen haha.

Nu ga ik weer lekker slapen want morgen is het weer vroeg dag voor te gaan werken, Dikke kus

O jaaaaa, vandaag hadden we pizza in de bedrijfskeuken Jammmieeee

Reacties

Reacties

Mama

Hoi lieve schat,

Wij missen je ook,maar nog effe en we komen lekker een week op vakantie.
Wij zijn trots op je en jammer dat er nuniet zoveel gasten zijn ,maar dat zal vlug veranderen.
Ik moet vandaag ook lang werken en daarna gaan we naar Jos en Emily.

Eeeeeeeeen heeeeeeele diiiikkkke kuuuuuuus papa,mama,Kyra en Darcy

Marjo

Hallo Fleurtje,
Weer alle verhalen gelezen. Saai he, als er weinig te doen is. Van dat rondhangen kan een mens doodmoe worden. Klinkt gek, maar is wel waar, of niet ? Fijn, dat je zo trouw dagelijks je Oostenrijkse verhalen aan ons schrijft.
We missen je, vooral Celine. Lieve Fleur, geniet van alles.
Groetjes, Marjo

Stannie

Hoi Fleur,

Wij missen je ook. Jammer dat er niet veel te doen is dan vliegt de tijd niet om en heb je alleen nog meer tijd om aan het thuisfront te denken. Kop op meid je kunt het en voordat je het weet kun je weer naar huis. Wij zijn trots op je. Vandaag geloof het of niet heb ik eindelijk in de zon kunnen zitten. Had natuurlijk veel liever bij jou voor die berghut gezeten en een bord kaiseschmarrn gegeten met pruimencompot.

Nou Fleur een extra dikke knuffel voor jou en de groetjes aan de rest.

Stannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!