FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 30

Als je dat zo leest, dagje 30 al! Poeh wat zijn die dagen omgevlogen.

Vandaag weer een werkdagje. Alleen alweer helemaal niks te doen. Hele dag alleen maar receptie en rondgangen maken. Zo duurt een dag heel erg lang!

Gelukkig kwam Henrique me vragen of ik na de pauze naar hem toe wilde komen voor een gesprek. Nou ik werd helemaal nerveus. Zou toch niks slechts zijn?

Tijdens de pauze kwam Henrique er ook bij zitten en hebben we flink gelachen. Het begon ermee dat hij nederlands ging praten. Nou hij heeft woorden eruit geslagen ik had er nog nooit van gehoord maar volgens hem zeggen ze dat altijd in Nederland hahaha. Daarna ging hij nog even uitleggen waarom je bij ons kan aquaspinnen. Nou volgens hem is dat voor als de dijken breken dat we nog steeds kunnen fietsen haha. Hebben echt flink gelachen. Toen de pauze afgelopen was ben ik met hem mee gegaan en een heel positief gesprek gehad. Hij had alleen maar positieve dingen te zeggen! :)

Daarna heb ik hem nog even geholpen met uitleg te schrijven over een nieuwe behandeling. Heel leuk om te doen.

Toen ik weer in de spa was heb ik Nadja moeten harsen en daarna nog even een vrouw gehad voor de wimpers te verven.

Eindelijk kwam een einde aan de werkdag en kon ik lekker naar de kamer. Daar even op Shirley gewacht en de rest gewacht en nog een lekkere pizza gaan eten.

's avonds ben ik vrij snel in slaap gevallen aangezien ik zooo moe was!

Dikke kusssssssssss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!