FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 31

& vandaag ook weer een werkdagje.

Ik moest beginnen om 11 uur. Nadja stond vandaag van 9 tot 7 helemaal volgeboekt. Dus het beloofde een drukke dag te worden. Ik was de hele dag voor receptie ingepland, helaas doe ik dit werk niet zo graag maar ook dit hoort er helaas af en toe bij.

Het was vandaag super weer, dus het werd al vrij snel druk op het terras. Alle stoelen waren bezet er stonden alleen nog wat stoelen die opgestapelt worden. Maar de dames die vandaag in de spa waren, waren allemaal te lui om zelf een stoel af te pakken dus kwamen steeds aan ons vragen of we een stoel voor ze klaar konden maken. Umh... Jaaa okee mevrouw. Maar nadat de 10de was gekomen met dezelfde vraag hing t me de kont uit dus heb ik alle stoelen uitgezet. Maar die lieve mensen vonden we weer iets nieuws, nu waren het weer de parasols. Maar helaas voor deze verwende dames was ik te klein en kon ik ze hier echt met geen mogelijkheid mee helpen hihi.

Hele dag wat op en neer gerend en opgeruimd en toen kwam Shirley me even uit de spa halen om weer afscheid te nemen van Rosi en Orlyn en natuurlijk de hondjes. Zoals jullie weten haat ik afscheid nemen en dit was vandaag dan ook weer meteen te merken.

Nog even verder gewerkt en de dag ging wel redelijk snel om dus alles netjes opgeruimd en om half 8 waren alle gasten weg en kon ik al sluiten. Toen heb ik Shirley gebeld dat ze me bikini maar moest meenemen en dat we nog even lekker gingen zwemmen! Dus heerlijk uurtje in het zwembad gelegen.

Net nog kleinigheid gegeten en even met mama geskyped. Nu nog even lezen en dan weer lekker slapen, want poeh wat ben ik moe de laatste tijd!

Hele dikke kus, tot snel allemaal

Reacties

Reacties

Caressa

Heeeee nichtje,

Om me aan te sluiten bij de rest... ik mis je ook. En dan wil ik graag even kletsen op msn, maja dan ben je er dus weer niet :-P hihihihi ;-) (ben goed in drama)

Geniet er nog van en hopelijk tot snel op msn

Dikke kus! Caressa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!