FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 32

Vandaag alweer een werkdagje.

We waren alleen met Henrique in de spa. Ik had vanmorgen een lichaamsmassage en daarna de wimpers van deze mevrouw nog even verven. Was een heel apart type die me steeds vragen bleef stellen. Naja uiteindelijk was ze erg tevreden!

We zijn toen even gaan lunchen. We hadden frieten met kippenpootjes dus had erg goed gesmaakt daarna zijn we samen met Henrique even in zijn kamer gaan zitten om nog wat dingentjes door te spreken. Nog wat uitleg gekregen en toen even receptie gedaan.

Toen belde Henrique me op of ik naar boven naar de backoffice kon komen om samen verder te werken aan alles van het nieuwe golfpakket. Dus ik ben naar boven gegaan en toen hebben we allemaal namen moeten verzinnen voor de golfoefeningen. Echt hilarisch was het! en ik heb vandaag alles gehoord waarom het nummer 7 zo geweldig is. Ja ik had er nog nooit over nagedacht maar dit getal blijkt geweldig te zijn. Vandaar ook de 7 dwergen (achter de 7 bergen, tenminste dat zei hij maar dat deel kon ik me uit t sprookje niet meer herinneren) Naja ik heb ook hard in me geheugen moeten graven maar er bestaan blijkbaar heel veel dingen die met 7 te maken hebben.

Dus na heel wat namen bedenken heb ik geruild met Shirley en ben ik even receptie gaan doen. Daar kwamen 3 vriendinnen met allemaal wensen dus hele tijd met hun samen naar behandelingen gekeken. Daardoor vloog de tijd gelukkig.

Als je de spa inloopt is er een deur waar je aan moet trekken maar iedereen(ook wij in het begin) denkt dat je moet duwen. Dus elke nieuwe gast staat daar een half uur te kloemelen. HILARISCH, als je dan op die stoel ziet en dan als ze t eindelijk snappen komen ze knalrood binnen en dan moet je je ook nog inhouden. Zoooo grappig haha

O ja. Ik had ja dat apparaatje om gehad voor me hartslag te meten. Nou we zouden dat vandaag gaan bespreken maar wat bleek?! Mijne had het niet goed gedaan, bij mij heeft hij de hele dag een hartslag over de 200 gemeten hahahah. Dus vandaag weer een nieuwe opgeplakt en hopelijk doet hij t nu goed want anders moet ik me toch maar even laten onderzoeken hahahaha.

We zijn vanavond nog even lekker gaan uiteten aangezien we geen pauze meer hadden gehad. Heerlijke grilteller gegeten :)!

Ik ga nu lekker nog even lezen en dan slapen

hele dikke kus, xxxxxxxx

Reacties

Reacties

Marjo

Goede avond Fleur,
Wat fijn dat Henrique zo tevreden over je is: te merken uit dat positieve gesprek. Gaat hij je stage beoordelen aan het eind? Wel leuk dat hij wat Nederlandse woordjes kan.
Stannie schreef je al dat ze in de zon gezeten had. Nou het is hier nu ook heerlijk weer, al ging het aan het eind van de middag regenen en onweren. Het ziet er naar uit dat het de hele week lekker weer blijft. Hopelijk blijft dat tot en met het Pinsterweekeinde (Pinkpop) zo.
Tot gauw weer! Groetjes, Marjo

Marjo

Nog even snel, was wat vergeten. Zeg wat een hartslag heb jij: je lijkt wel een straaljager of een crossmotor. Ik ben benieuwd wat de volgende uitslag is. Wanneer hoor je dat?
Sjlof jot, jrusjer marjo

Fleur

Haay lieve marjo,
Jaa ik heb het apparaatje nu weer om en deze week ergens krijg ik het te horen. Hopelijk is dat niet me echte hartslag en was het apparaatje kapot hihi
Geef celine een dikke knuffel van me!
En natuurlijk voor jou ook een dikke knuffel, kus fleur

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!