FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 33

Today was not my day!

Vanmorgen opgestaan en naar het werk gegaan maar daar zag ik alweer dat al mijn massages waren afgenomen en ik dus weer de hele dag receptie had. Hier had ik dus echt geen zin in! Dus ik alles klaargemaakt en toen terras gaan klaarmaken. Shirley en Beáta hadden een massage maar Nadja, Tatjana en Alice zaten aan de receptie en hielpen niet eens. Dus de hele tijd op en neer gesleept met vanalles terwijl hun toekeken. Ik was van binnen al aan het koken, dit doen ze dus altijd!

Nadat ik ook nog in de computer zag dat ik van 10 tot 9 moest werken ontplofte de bom van binnen. Dit was weer iets nieuws en ik moest vandaag meteen tot 9 uur blijven. Uhhh?!?! Naja Henrique kwam naar beneden en ik heb dus ook even goed met hem gesproken over van alles wat dingentjes die hier in t bedrijf niet goed lopen! Aangezien ik altijd moet huilen als ik boos ben barstte ik natuurlijk uit. Nou kan jullie vertellen op dat moment miste ik al mijn vertrouwde mensen om me heen zo erg! Even lekker met Shirley gekletst, blij dat ik zo'n lieve vriendin heb!

We zijn toen in onze pauze even naar de kamer gegaan omdat ik gewoon even geen zin had om bij iedereen te gaan zitten en dat ze dan gingen vragen wat er was. Na de pauze ging het alweer een stuk beter en heb ik nog even gewerkt.

Aangezien ik tot 21 uur blijven moest kreeg ik 2 uur extra pauze. Van 2 tot 4 uur dus ik ben naar de kamer gegaan en heb me hart nog even gelucht bij mijn liefste mama. Nadat ik me hart had gelucht was ik zo moe en ben ik met skype aan in slaap gevallen. Deed echt eventjes goed. Ik ben daarna weer gaan werken en toen had Henrique een massage verplaatst zodat ik vandaag tenminste iets te doen had, wel erg lief en zo wist ik dus ook dat hij echt luisterde naar me.

Massage gedaan en toen zijn we gaan eten. Was helaas vanavond niet zo veel daar en we waren wat later dus het was ook nog koud. Maar goed uiteindelijk nog goed gesmaakt.

Toen heb ik nog wat werk op de computer moeten doen en het terras samen met Shirley opgeruimd. Shirley kon toen lekker naar de kamer en heeft me toen nog even de laptop naar onder gebracht. Ik mocht van Henrique stiekem in zijn kamer skype met mama alleen af en toe voren kijken en alles afsluiten. Dit heb ik dan ook braaf gedaan en toen kwam Shirley me nog even laten schrikken hihi.

Net nog even met papa en mama gepraat en dadelijk lekker slapen,

een hele dikke kus en nog maar 53 daagjes!!!

Reacties

Reacties

rosi

Och erme meis....Goed gedaan dan je je hart even hebt uitgelucht...Niets opkroppen.
Blijf positief denken alles komt goed. Zeker is het vervelend dat je opeens ziet dat je tot 2100 uur moet.
Hou je taai en laat je niet gek maken.
dikke knuf

Mama

Hoi poppie,

Ja gisteren was je dag niet,maar wat goed van je dat je meteen bent gegaan om te praten. Daarna voel je.je altijd beter.Ja op Skype was gezellig met een snurkende Fleur.
Wees maar blij dat je zo'n goeie vriendin hebt die je kan troosten. Nog effe en dan komen wij voor een weekje en dan is het echt nog maar aftellen.
Wordt tijd dat hè die knappe Oostenrijker tegenkomt haha.

Dikke knuffel voor jullie tweetjes

Mirjam

Hallo Fleur
Je moet maar denken na zo een shit dag kan de volgende dag alleen maar beter worden. En je kunt al aftellen, toch?
Hier is het vanmorgen shit weer. Het is mistig en het miezerd. En het wordt vandaag vies benauwd. Dus.....overal is wel iets niet goed. Nog effe en als je dan weer een mooie beoordeling krijgt ben je zo een dag snel vergeten. Dikke knuffel en ook wij missen je. Xxx Mirjam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!