FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 34

Na regen komt ook wel weer zonneschijn.

Als het aan het weer had gelegen was het vandaag een hele slechte dag maar zo zie je maar weer als je 1 dag er alles uitgooit wat je op het hart ligt dan word de dag erna al een stuk beter. Zo ook hier vandaag in de spa.

Shirley had vandaag een dagje vrij en ik zou eigenlijk maar van 10 tot 12 hoeven te werken maar aangezien we onze nieuwe diensten hebben moest ik van 11 tot 1 uur en dan weer van 5 tot 9 uur (jaa ik ben nu nog op t werk maar mag hier gelukkig beetje eigen dingentjes doen!)

Dus ik heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen en ben toen om 11 uur gaan werken. Ik had een lichaamspakking. Daarna heb ik hier even alles klaargemaakt en het was natuurlijk al snel 1 uur.

Shirley en ik zijn toen naar een klein shoppingcentrum gereden en hebben even lekker gewinkelt. Dat doet toch altijd goed he! We hebben ons allebei dan ook maar getrakteerd op een heel mooi paar schoenen! Daarna wilde we iets gaan eten maar er was niet zo veel in de buurt en we hadden niet zo veel honger dus we zijn alweer (slecht slecht slecht) bij de McDonalds terecht gekomen.

We zijn toen terug gereden en hebben nog even lekker op de kamer gelegen en natuurlijk even met mama geskyped.

Ik ben daarna weer naar het werk gegaan maar er was niet meer zoveel te doen dus alleen nog wat opgeruimd en toen ging al iedereen langzaam naar huis.

Shirley is me net nog even me laptopje en ipadje komen brengen zodat ik me niet al te erg ga vervelen. Heb helaas alleen beetje honger maar goed dan eten we ons straks nog maar wat lekkers op de kamer.

Ik heb vandaag trouwens wel heel erg aan mijn collega's gemerkt dat de baas met ze heeft gesproken over alles wat me dwars zat. Ze waren allemaal erg lief en hielpen deze keer ook eens met alles. Doet dan toch wel goed dat ik me hart had gelucht!

en heel speciaal voor me lieve vriendinnentje Celine: heeeeeel veel succes morgen, je kunt het!

Dikke kus allemaal

Reacties

Reacties

Michelle

Goed dat je je hart hebt gelucht! Dat is natuurlijk het fijne voor hun en het minder van ons 'stagaire' zijn. Och die doen wel alles. Maar gelukkig dat het veranderd is! Ik ben eens benieuwd naar de hartslag haha.

Nog heeeeel veeel plezier
&dikke knuffel, dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!