FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 35

Dagje 35 alweer

vandaag lekker dagje vrij samen dus eerst uitgeslapen. We hadden vandaag afgesproken met Henrique dat we onze kamer gingen poetsen. Dus we konden de spullen onder ophalen maar toen we daar aankwamen stond er niks klaar. Dus even naar Henrique gegaan en op de spullen gewacht.

Toen de kamer een grondige schoonmaak gegeven en weer een heel lief kaartje van mama gekregen! Daarna zijn we even Saalfelden ingegaan om bij de bonbon winkel iets leuks voor Beáta te gaan kopen. Ze had ons namelijk uitgenodigd om vanavond te komen eten bij haar thuis.

Dus we hebben ons even klaargemaakt en zijn naar haar thuis gereden. Even gezocht want volgens de tomtom bestond 170 niet. Uiteindelijk toch gevonden. Daar was haar moeder (die woont bij hun) en haar 3 kinderen. Haar man zou later komen. Even wat gekletst en toen lekkere goulash gegeten. Alleen hier in de rijst zaten erwten dus daar een beetje langsgegeten maar had heerlijk gesmaakt.

Toen belde haar man of ze hem op t werk kon ophalen dus wij gingen mee. Hij werkt in het Hotel Kralenhof. Hij heeft ons daar een rondleiding door de spa gegeven, echt wauw! Ander woord heb ik er niet voor. Zo'n mooie spa, onverstelbaar!

We zijn toen weer terug gereden en hebben de avond gezellig omgekregen mede door haar kleine zoontje van 3 die de heletijd spelen wou. Wat een heerlijk kereltje! Hij verstopte zich steeds achter me en wilde aan me haar friemelen hihi. Nog een hele tijd met een tol met hem gespeeld en toen werd hij toch wel moe. Wij werden ook langzaam moe dus zijn toen naar huis (begint toch wel altijd thuis te voelen) gereden. O jaa, Beáta is hongaars, en dat spreken ze daar thuis ook allemaal. Maar met Beáta als tolk was het heel gezellig!

Nu nog even lekker computeren en dan slapen.

Hele dikke kus lieve mensen

Mama

Heey moppie,

Wat een lief van beate dat ze jullie zo verwend.
Vond het leuk dat we nog effe gebeld hebben.
Dikke kus mama