FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 36

Vanmorgen lekker uitgeslapen

en toen keek op me telefoon..een smsje van Birgit (zus van papa) dat ze onderweg naar Oostenrijk waren en wanneer ik vrij had! Nou meteen geantwoord dat ik vandaag vrij had en verder nog niks wist dus ze zou nog bellen.

Even lekker nog in bed blijven hangen en toen opgestaan, aangekleed en even naar Shirley in de spa gelopen. Toen toch maar besloten om eventjes autootje te lenen en boodschapjes te gaan doen. Dus even naar de Merkur en door wat winkeltjes gelopen aangezien gister me lievelingsschoentjes zijn overleden op zoek naar dezelfde. Maar helaas. Toen ging k nog even naar de interspar om te pinnen maar toen ik net geparkeerd had ging me telefoon. Het was Birgit, waar mijn hotel was want ze konden t niet vinden. Ze stonden bij de McDonalds en dat was precies tegenover waar ik was dus ze zijn toen naar mij gekomen even gekletst, gepint en toen zijn ze achter me aangereden naar het hotel. Daar heb ik even snel de boodschappen uitgeladen, Shirley gezegd dat ik weg was en toen gezellig met hun mee naar hun hotel gereden.

Daar aangekomen even de auto uitgeladen en toen zijn we lekker met de hond Sem gaan wandelen. Sem heeft nog even lekker kunnen zwemmen maar poeh wat stond het water hoog! Het begon toen te onweren dus zijn we snel weer terug gelopen.

Daar hebben ze zich even verzorgd en heb ik met Sem gespeeld en toen zijn we naar een snitzelparadijs gegaan! Ze zeiden altijd al dat daar t schnitzel heerlijk was maar echt niet verwacht dat het zo lekker was! Buikje meer als vol gegeten en nog steeds lag er een heel groot schnitzel op me bord, het leek alsof hij niet kleiner werd. Maar dat mocht je meenemen dus net nog eens even lekker erin gebeten hihihi. Daarna hebben we nog een kinder kaiserschmarn met z'n 3e gedeeld, poeh wat een porties hier! In elk geval heel lekker gegeten!

We zijn toen terug naar Sem gegaan en hem ook even verwend met het vlees wat Birgit nog over had, vond hij natuurlijk heerlijk.Toen hebben ze me lekker weer naar het hotel gebracht aangezien ik had gezegd dat ik voor 21 uur terug wou zijn omdat Shirley dan klaar met werken was.

Even na de spa gelopen, met Shirley gekletst en toen naar boven om met lieve mama te skypen. Even mijn schoentjes op internet besteld samen met mama haha en nu wachten totdat mama hierheen komt met mijn schoenee!!

Net nog even met Shirley naar beneden gegaan zodat zij ook iets kon eten en dadelijk goede tijden terug kijken en dan heerlijk slapen

dikke dikke dikke kussssssssssssssssssss

Reacties

Reacties

Mama

Heey muis,

Ja dat was een leuke verrassing hè. Ik ga nu ook lekker werken en heb dan ook eens 3 dagen vrij,nouja vrij haha ik mag dan hier poetsen.
Dikke kus voor jullie tweetjes xxx xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!