FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 37

Vandaag weer een werkdagje,

om 9 uur ging me wekker maar ik kon echt mijn geen mogelijkheid uit me bedje komen dus nog even lekker blijven liggen tot half. Toen snel snel verzorgd en op naar het werk.

Was alles klaar aan t maken toen k opeens hoorde dat ik een massage had en wel nu meteen. Oke snel kamer klaargemaakt en een hele leuke meneer gemasseerd! Aangezien arme Shirley vandaag helemaal geen massage had heb ik mijn 2e massage aan haar gegeven en omdat Henrique vond dat we alles altijd zo netjes opruimde om 21 uur kregen we donderdag en vrijdag nog eens samen vrij.

Vandaag kwam Rio,de meneer van de technische dienst, voor een sportmassage bij Tatjana en wij moesten meekijken. Die arme kerel werd even goed tussen handen genomen, wat heeft die geschreeuwd hahaha. Ondertussen heb ik hem nog een haar uitgetrokken wat me irriteerde en toen kwam nog eens een schreeuw erachteraan.

Ik mocht vandaag al iets eerder gaan aangezien Birgit hier was maar dat had niet zo veel zin omdat ik nog pas laat klaar was. Dus ik ben even koekjes gaan halen en toen lekker met Shirley avonddienst samen gedaan. Eerst heb ik Shirley een peeling en pakking gedaan en toen Shirley bij mij. Lekker 20 minuten in een warm waterbed gelegen! Daarna nog even snel Shirley geepileerd.

O ja we hadden vanmiddag vieze, zure spagetti met nuddeln die niet gaar waren en vanavond alleen wat sla haha. Nee t klinkt zo erger dan wat t was hoor hihi.

Dadelijk nog even goede tijden terug kijken en vanavond maar eens op tijd slapen,

lieve groetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Rosi

leuk verhaal....en dat die RIo zich niet zo aansteld..een bonk van een vent zeg ahahhh...
Was het eten echt zuur...of moest het zuur smaken hahah moet je doorgeven aan die slome kok...
groetjes en werk ze...xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!